شناسهٔ خبر: 64225071 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

محمود عباس: به مبارزات خود ادامه می‌دهیم

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی هیچ تفاوتی میان مسلمان و مسیحی قائل نیست و همه مردم فلسطین را هدف قرار می‌دهد، تاکید کرد که «ما به مبارزات خود ادامه می‌دهیم تا حقوق مشروع خود را به‌دست بیاوریم.»

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در آستانه سال نوی میلادی در اظهاراتی گفت: بمباران وحشیانه رژیم صهیونیستی بیمارستان معمدانی غزه، مرکز فرهنگی ارتودوکس، سالن کلیسای رومی ارتودکس، کلیسای خانواده مقدس و همچنین مساجد، مدارس و بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و هیچ تفاوتی میان مسلمان و مسیحی قائل نیست. تجاوز رژیم صهیونیستی جامعه مسیحی و تمام ملت و مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس و کرانه‌باختری را هدف قرار داده است.

وی خطاب به مردم غزه گفت: خورشید آزادی و دولت مستقل به پایتختی قدس شرقی بی‌شک طلوع خواهد کرد و این امر بسیار نزدیک است. این فداکاری‌ها و رود خونی که به راه افتاده است و همچنین مقاومت و پایداری شجاعانه مردم ما در خاک خود تنها راه آزادی و کرامت است.

محمود عباس خاطرنشان کرد: عید میلاد حضرت مسیح باید در این سال، موعد توقف جنگ و تجاوز علیه مردم ما در غزه و تمام سرزمین‌های اشغالی فلسطین باشد و به مناسبتی برای شکوفایی و ثبات برای مردم ما و تمام ملت‌ها تبدیل شود. ما در آستانه سال میلادی جدید هستیم درحالی که شهر محل میلاد یعنی بیت‌لحم (جنوب کرانه‌باختری) شاهد غم و اندوه بی‌سابقه است، نیرو‌های اشغالگر کودکان فلسطینی را به قتل می‌رسانند و لبخند را از چهره‌های معصوم مردم دزدیده است.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین افزود: زنان، مردان، سالخوردگان و تمام ملت ما از قتل و تروریسم و کوچ اجباری در امان نیستند و هزاران خانه به ویرانه تبدیل شده است و این رویداد یادآور یوم‌النکبه در سال ۱۹۴۸ است. ما به مبارزات خود ادامه می‌دهیم تا حقوق مشروع خود یعنی زندگی در خاک فلسطین در کشوری آزاد و مستقل و دارای حاکمیت کامل را به‌دست بیاوریم. / ایسنا

نظر شما