شناسهٔ خبر: 64223322 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین

جنبش حماس اعلام کرد: ما بار دیگر از کمیته بین المللی صلیب سرخ می خواهیم سرنوشت صدها فلسطینی ربوده شده از غزه را مشخص کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ : وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۲۰۴۲۴ نفر و شمار زخمی‌ها به ۵۴۰۳۶ نفر رسیده است.

 

درگیری لفظی در نشست وزرای رژیم صهیونیستی
در نشست وزرای اسرائیل که امروز برای بررسی جنگ در غزه برگزار شد، درگیری لفظی سختی رخ داد. نیر برکات وزیر اقتصاد، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر را به علت نوع مدیریت جنگ به شدت زیر سوال برد. برکات گفت سربازان مانند "اردک" به خانه های بمب گذاری شده فرستاده می شوند. یکی دیگر از وزرا هم وارد بحث شد و گفت مردم از اینکه اهمیتی به جان سربازان داده نمی شود عصبانی هستند.

 

بمباران شدید منطقه الصفطاوی در شمال نوار غزه
کانال تلگرامی گردانهای القسام، رژیم صهیونیستی، منطقه الصفطاوی در شمال نوار غزه را به شدت بمباران کرد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10597121"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10597121?width=600&height=350"></script></div>

 

سخنگوی وزارت بهداشت غزه: طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ فلسطینی شهید و ۳۸۴ نفر زخمی شدند
کانال تلگرامی المنار در خبری فوری گزارش داد: سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد، بر اثر حملات رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰۰ فلسطینی شهید و ۳۸۴ نفر زخمی ومجروح شدند.

 

ورود هیئتی از جهاد اسلامی به قاهره
هیئتی از جنبش جهاد اسلامی برای گفتگو با مسئولان امنیتی مصر وارد قاهره شد.

 

انتقال پیکر سه شهید به بیمارستان اروپایی در خان یونس
به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، پیکر سه شهید فلسطینی به بیمارستان اروپایی در نوار غزه منتقل شد که بر اثر حملات اسرائیل به اطراف بیمارستان العوده در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند.

 

۶  پیاده نظام رژیم صهیونیستی در «جحر الدیک» کشته شدند
کانال تلگرامی رادیو نور در خبری نوشت گردان‌های قسام اعلام کردند "رزمندگان ما یک بمب ضد نفر را مقابل نیرو‌های پیاده اسرائیلی در «جحر الدیک» منفجر کردند که به کشته شدن ۶ تن از عناصر آن‌ها منجر شد.  

 

درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فسطین
کانال تلگرامی رادیو نور در خبری فوری گزارش داد: جنبش حماس اعلام کرد، ما بار دیگر از کمیته بین المللی صلیب سرخ می خواهیم سرنوشت صدها فلسطینی ربوده شده از غزه را مشخص کند. ما همچنین از سازمان های حقوق بشری می خواهیم شهادت بازداشت شدگان فلسطینی را که آزاد شده اند، مستند کند تا آنها را به دادگاههای بین المللی ارائه دهیم.

 

وداع به شهدای خانواده عسفه در دیرالبلح
مردم غزه امروز با پیکر شهدای خانواده عسفه در دیرالبلح در مرکز نوار غزه که براثر حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان شهدای الاقصی به شهادت رسیده بودند ، وداع کردند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10596326"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10596326?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 
ارتش اسرائیل: پایان هفته گذشته سخت ترین هفته از آغاز جنگ در غزه بوده است
کانال تلگرامی فلسطین الیوم در خبری فوری گزارش داد، کانال 12 عبری زبان رژیم اسرائیل اعلام کرد ارتش این رژیم پایان هفته گذشته را در پی کشته شدن 14 نظامی (سرباز) و افسر خود، سخت ترین هفته از آغاز جنگ در غزه توصیف کرد.
 
 
حملات موشکی حزب الله به اراضی اشغالی
پایگاه اطلاع رسانی مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد رزمندگان حزب الله شهرک آویویم (روستای اشغالی لبنانی صلحا)، محل تجمع نظامیان صهیونیست در قلعه هونین (روستای اشغالی لبنانی هونین) و پایگاه ‏الضهیره را با موشک هدف قرار دادند که بر اثر ان شماری از نظامیان صهیونیست کشته یا مجروح شدند.
منابع عبری هم اعلام کردند دو موشک ضدزره به شهرک مرگلیوت اصابت کرده است.
 
 
راهپیمایی گسترده در شهر رباط مغرب در حمایت از غزه و مقاومت
 
شبکه فلسطین الیوم از راهپیمایی گسترده در شهر رباط مغرب در حمایت از غزه و مقاومت و رد عادی سازی با رژیم صهیونیستی خبر داد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10596325"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10596325?width=600&height=350"></script></div>
 
سخنگوی هلال احمر فلسطین: رژیم اشغالگر صهیونیست مقرهای ما را هدف قرار می دهد
سخنگوی هلال احمر فلسطین اعلام کرد،رژیم اشغالگر اسرائیل عمدا مقرهای ما و مقرهای امداد رسانی را برای خارج کردن آنها از مدار خدمت رسانی مورد هدف قرار می دهد.

 

پیرمرد فلسطینی: تا روز قیامت در اراضی خود خواهیم ماند
کانال تلگرامی فلسطین الان تصاویری از یک پیرمرد فلسطینی از اهالی غزه که مقابل چادرش نشسته است منتشر کرد. این پیرمرد فلسطینی می گوید: تا روز قیامت در سرزمین خود خواهیم ماند و مقاومت خواهیم کرد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10596147"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10596147?width=600&height=350"></script></div>
 

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد وتوی آمریکا در شورای امنیت وجود فلسطینیان در نوار غزه را تهدید می‌کند.
سخنگوی وزارت بهداشت غزه گفت: بیش از ۷۰ درصد از قربانیان حملات رژیم صهیونیستی زنان و کودکان هستند. رژیم صهیونیستی در حملات خود از سلاح‌های ممنوعه استفاده می‌کند و مجروحانی که به بیمارستان منتقل می‌شوند دارای سوختگی‌های درجه دو هستند.
وی افزود: هیچ تخت خالی در بیمارستان‌های نوار غزه وجود ندارد و مراکز درمانی با ۲ و نیم برابر ظرفیت در حال کار هستند.

 

 استاد آمریکایی: در جنگ غزه،‌آمریکا شریک جرم است
استاد آمریکایی تصریح کرد آمریکا در جنگ غزه شریک جرم و حامی پروژه صهیونیسم در منطقه است و در آینده، با عواقب این سیاست خود مواجه خواهد شد.
شبکه تلویزیونی دموکراسی ناو در گفتگو با پروفسور رشید خالدی استاد مطالعات منطقه ای دانشگاه کلمبیا دیدگاههای او را درباره جنگ غزه جویاشد که اوضاع غزه را نتیجه اجرای سیاست استعماری صهیونیسم موردحمایت غرب و غصب سرزمینهای فلسطینی خواند.

 

درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین درخواست حماس برای تعیین سرنوشت اسرای ربوده شده فلسطین

 

زندگی فلسطینی ها بر روی ویرانه ها در رفح

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10596101"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10596101?width=600&height=350"></script></div>

 

شهادت یک جوان فلسطینی در پی حمله یک فروند پهپاد صهیونیست
رادیو نور در خبری فوری گزارش داد: « محمد رامی ابو غنزة» جوان فلسطینی بر اثر هدف قرار گرفتن از سوی یک فروند پهپادهای رژیم اشغالگر صهیونیست نزدیک میدان «عبسان» در شرق خان یونس به شهادت رسید.

 

 انتقال مجروحان به بیمارستان دیرالبلح

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10596102"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10596102?width=600&height=350"></script></div>

 

مقام سابق اسرائیل: حقایق را به شهروندان خود نمی گوییم
به گزارش خبرگزاری سما، معاون سابق رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل با اشاره به اینکه ما واقعیت ها را به شهروندان خود نمی گوییم، تاکید کرد که ما قادر به نابودی حزب الله نخواهیم بود.
وی خاطر نشان کرد رویکرد فعلی دروغ گویی مقامات اسرائیلی به این معناست که ما در "کشوری" زندگی خواهیم کرد که همواره در معرض تهدید قرار دارد.

 

تجمع ضد صهیونسیتی در آنکارا پایتخت ترکیه

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10596103"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10596103?width=600&height=350"></script></div>
 ارتش رژیم صهیونیستی: حمله به ۲۰۰ هدف در غزه طی ۲۴ ساعت گذشته
خبرگزاری اسپوتنیک با انتشار تصویری نوشت: ارتش اسرائیل اعلام کرد طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۰ نقطه را در منطقه غزه هدف قرار داده است.

 

 

گروهبان صهیونیست به هلاکت رسیده در غزه
خبرگزاری سما تصویری از گروهبان روئی الیاس منتشر کرد که ارتش رژیم اشغالگر لحظاتی پیش از کشته شدن وی در درگیری های منطقه غزه خبر داد.
ارتش اسرائیل صبح امروز هم به هلاکت 8 نظامی خود در درگیریهای غزه اذعان کرده بود.

۲۰۴۲۴ شهید و ۵۴۰۳۶ زخمی در غزه

 

 

تصاویری از قبل و بعد از حملات رژیم صهیونیستی به برج الوحده در غزه
فلسطین پست تصاویری از قبل و بعد از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به برج الوحده در خیابان الوحده در غزه منتشر کرد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_10596136"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4100223/10596136?width=600&height=350"></script></div>

 

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین سخنان بایدن را اوج وقاحت خواند
به گزارش کانال تلگرامی شبکه خبری قدس، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین اعلام کرد سخنان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و جنایتکار جنگی مبنی بر اینکه وی از اسرائیل نخواسته است آتش بس در غزه برقرار شود، نهایت وقاحت و جنایتکار بودن او است و این سخنان بار دیگر مشارکت و همدستی آمریکا را در جنگ و نسل کشی در نوار غزه اثبات می کند.

 

نظر شما