شناسهٔ خبر: 64208291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعلام آرای کمیته انضباطی در مورد تیم‌های مازندرانی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آراء خود را در مورد تیم‌های مازندرانی صادر کرد

صاحب‌خبر -

اعلام آرای کمیته وضعیت در مورد تیم‌های مازندرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کمیته وضعیت و انضباطی بازیکنان فدراسیون فوتبال، آرای جدید خود را درباره پرونده‌های مختلف صادر کرد

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، یکی از آرای صادره مربوط به تیم دریای بابل بود که به شرح زیر است:

با توجه به شکایت محمود بیرانوند از باشگاه دریای کاسپین بابل، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۲ میلیون و ۹۴۶ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های فوتبال و فوتسال صادر کرد که یکی از این آراء مربوط به تیم کیان سام بابل بوده است.


حسب گزارش مقامات رسمی مسابقه تیم‌های کیان سام بابل و فولاد نوین اهواز از سری رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور که قرار بود ۲۹ آذرماه در شهر ساری برگزار شود، تخلفاتی از سوی سید ذوالفقار شریفی، منتسب به تیم کیان سام بابل منعکس شد.

از آنجائیکه تخلفات حادث شده (رفتار غیرورزشی و بدرفتاری نسبت به مقام رسمی مسابقه) در خور صدور قرار دستور موقت است به استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای مقتضی نامبرده از حضور در تمامی ورزشگاه‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی محروم بوده و لازم است دفاعیات خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون ارسال کند.

نظر شما