شناسهٔ خبر: 64184867 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دومین نمایشگاه شیلاتی در استان بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: دومین نمایشگاه تخصصی شیلاتی استان بوشهر با حضور شرکت‌کنندگانی از بیش از ۱۵ استان کشور از ۱۹ تا ۲۲ دی در بوشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

دومین نمایشگاه شیلاتی در استان بوشهر برگزار می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست با مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه تخصصی شیلاتی استان بوشهر ۱۹ تا ۲۲ دی امسال در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان بوشهر برگزار می‌شود، گفت: نیاز است به‌منظور برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه تلاش شود تا هم شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان رضایت کامل را از برگزاری این نمایشگاه داشته باشند.

وی به اهمیت و جایگاه برگزاری این نمایشگاه در استان اشاره کرد و افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا شرکت‌های مختلف بتوانند آخرین دستاورد‌های خود را در زمینه‌های تکثیر و پرورش آبزیان، فرآوری محصولات شیلاتی، انواع غذا‌های دریایی و سایر صنایع وابسته به نمایش بگذارند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر به تجربه موفق برگزاری اولین نمایشگاه شیلاتی استان بوشهر در سال گذشته اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه استقبال شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه رضایت‌بخش بود و انتظار است امسال هم این رویداد به بهترین شکل اتفاق بیفتد.

برگزاری جشنواره طبخ آبزیان، جشنواره تقدیر از برگزیدگان شیلاتی و برگزاری میز‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف آبزی پروری در کنار برگزاری این رویداد بزرگ شیلاتی استان از موضوعات مورد تأکید مدیرکل شیلات استان بوشهر در این جلسه بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر نیز به وضعیت شرکت کنندگان و برنامه‌های اجرایی در نمایشگاه صنایع شیلاتی بوشهر پرداخت و گفت: خوشبختانه تا کنون استقبال خوبی برای شرکت در این نمایشگاه شده و تا به امروز به‌طور تقریبی تمام غرفه‌های دو سالن خلیج فارس تکمیل شده است.

حسین نامور افزود: شرکت کنندگانی از استان‌های مختلف مانند تهران، سمنان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، فارس، یزد، البرز، مشهد، قم، استان مرکزی، خوزستان، مازندران، آذربایجان غربی، اصفهان و بوشهر در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نظر شما