شناسهٔ خبر: 64183444 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه بافق:

مزد حضور مردم در تمامی عرصه ها، خدمت به آن‌ها است

حجت‌الاسلام حسینی گفت: با وجود شبهه پراکنی‌های دشمن، شاهد حضور پر رنگ مردم در تمامی عرصه‌ها هستیم که مزد حضورشان، خدمت است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق گفت: باوجود اینکه دشمن امسال شبهه پراکنی‌های بسیار می‌کرد، اما شاهد حضور پررنگ مردم در روز شهادت حضرت زهرا (س) بودیم. 

او افزود: چندین هیئت مانند ایام محرم، در روز شهادت حضرت زهرا (س) نیز در صحن امامزاده عبدالله بافق حاضر شدند، عزاداری کردند و عشق و ارادت خود را به ام ابی‌ها نشان دادند. 

حسینی بیان کرد: مردم شهیدپرور بافق و به ویژه روستای باقرآباد، در تشییع شهید گمنام نیز گل کاشتند، میهمان نوازی کردند و برای شهیدی که میهمان شهرما بود، سنگ تمام گذاشتند. 

او گفت: باید قدردان شما مردم بود که باوجود همه سختی‌ها از جمله شرایط اقتصادی، در همه عرصه‌ها حضور دارید. 

خطیب جمعه بافق تصریح کرد: مسئولان ما باید به شما خدمت کنند چراکه مزد حضور شما خدمت است و مسئولی که از خدمت به شما کوتاهی کند، خائن است. 

او بیان داشت: خدا اگر فرصتی به مسئولی می‌دهد، فرصت خدمت است و فرصت ریاست و برتری بر دیگران نیست. 

حسینی با اشاره به شهادت ۱۱ نیروی خدوم انتظامی شهرستان راسک گفت: این عملیات تروریستی، همه از یک اتاق فکر بیرون می‌آید چراکه این‌ها همه از یک قماش هستند. 

او افزود: امروز به همت شما مردم و به رهبری رهبر حکیممان، کشور ما در منطقه دارای یک قدرت بزرگ و اقتدار است در حالیکه این اقتدار و سلطه همیشه برای آمریکا بود، اما امروز ایران تنه به تنه او می‌زند. 

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: آمریکا برای اینکه بتواند قدرت خود را حفظ کند، در ایران ناامنی ایجاد و تلاش می‌کند جلوی این قدرت را بگیرد. 

او اظهار داشت: امروز یکی از مسائل ضروری دنیا، بحث مسیر‌های ترانزیتی بین شرق و غرب و شمال و جنوب است که به لطف خدای متعال، کشور ما در یک موقعیت راهبردی قرار گرفته است که برای عبور از شرق به غرب و شمال به جنوب، نیازمند ایران هستند. 

حسینی گفت: آمریکا به همین دلایل و برای شکل نگرفتن اینگونه سرمایه گذاری‌ها در ایران، ناامنی ایجاد می‌کند و از بعد انقلاب ترور‌های متعدد و فتنه‌های مختلفی در کشور انجام داده است. 

او تصریح کرد: باید انتقام گرفت، اما نباید حواسمان از مدیران این پروژه‌ها پرت شود و هیچگاه نباید شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از زبان ما بیافتد که این شعار هویت ما ایرانی‌ها است. 

خطیب جمعه بافق اشاره کرد: روز وفات ام البنین را روز تکریم از مادران و همسران شهدا نام گذاری کردند که چقدر به جا و شایسته است چراکه این مادران همچون ام البنین، از پاره‌های تنه خود گذشتند. 

او گفت: در این چند سال کتاب‌های خوبی از زبان همسران شهدا و والدین آن‌ها نوشته‌اند که توصیه می‌کنم این کتاب‌ها را مطالعه کنید و ببینید چه سختی‌هایی کشیدند.

نظر شما