شناسهٔ خبر: 64183231 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه ریزی برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن‌های انقلاب

قنبری گفت: در ستاد برگزاری دهه فجر با توجه به تقارن این دهه با انتخابات، اعیاد مذهبی و موضوعات جاری کشور در حال برنامه ریزی هستیم.

صاحب‌خبر -

حشمت الله قنبری رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با برگزاری مراسم‌های دهه فجر امسال اظهار کرد: جشن‌های انقلاب هر سال باید جامعیت تمام سال‌های گذشته خود را داشته باشد.

قنبری گفت: البته امسال خصوصا با توجه به نزدیکی موضوع انتخابات و شرایطی که در جبهه مقاومت اسلامی وجود دارد  و همچنین موضوعات دیگر کشور دهه فجر از اهمیت بسیار بالاتریی برای همه، هم مردم و هم مسئولین برخوردار است.

وی ادامه داد: حتی تقارن و نزدیکی ۲۲ بهمن با اعیاد دینی مانند ایاد شعبانیه باعث می‌شود حتما یک فضای شاد و با طراوت ملی را حتی بیشتر و بزرگتر از قبل داشته باشیم.

وی در ارتباط با تبیین کردن اهمیت دهه فجر امسال برای مردم افزود: مردم تکلیف خود را همیشه بلد بودند و اکنون نیز می‌دانند که این ایام چه اهمیتی دارد و این را باید بدانیم که اگر دولت، مسئولین و کارگزاران کشور وظایف خود را به درستی و کامل انجام دهند هیچ نگرانی از بابت مردم کشورمان نباید داشته باشیم.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در ستاد برگزاری دهه فجر با توجه به تقارن ایاد شعبانیه و موضوعات در کشور با دهه فجر در حال برنامه ریزی هستیم و به امید خدا موضوعات جدیدی مصوب می شود به اطلاع همه مردم عزیزمان می‌رسانیم.

اولین جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با موضوع اعلام راهبردها، خط مشی‌ها و محور‌های کلان و برنامه‌ای ناظر بر مراسم هفته گذشته در تهران برگزار شد.

نظر شما