شناسهٔ خبر: 64160977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع بیش از ۸ هزار بسته یلدایی بین نیازمندان در گلستان

خبرهایی از چند شهر گلستان را در بسته اخبار کوتاه ببینید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان در آستانه شب یلدا به همت سپاه، بسیج و کمیته امداد در شهر‌های مختلف استان بیش از ۸ هزارو ۲۰۰ بسته یلدایی بین نیازمندان در گلستان توزیع شد.
از این تعداد ۳ هزار و ۲۰۰ بسته در گنبد کاووس، ۲ هزارو ۹۰۰ بسته در آزادشهر، هزار و ۷۰۰ بسته در رامیان و ۴۷۰ بسته نیز در دوزین بخش کوهسارات مینودشت به افراد کم برخوردار هدیه شد.  
////////////////////
همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به گلستان، میز خدمت ارتباط مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برپا شد.
/////////////////////
همایش روایت پیشرفت و خدمت دولت با حضور علما و روحانیون شیعه و سنی شهرستان‌های گمیشان، آق قلا، بندر ترکمن و اینچه برون در آق قلا برگزار شد.  
////////////////////
فرماندار  کلاله در جمع  فعالان هنری، فرهنگی و ادبی گفت: جامعه هنرمندان؛ اهالی رسانه و قلم نقش تاثیر گذار بین مردم دارند و می‌توانند  به بستر سازی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات کمک کنند.
////////////////////
نشست برنامه ریزی و هماهنگی استقبال از سفر ریاست جمهور در کردکوی برگزار شد.

<div id="video-display-embed-code_10582409"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4096516/10582409?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما