شناسهٔ خبر: 64154144 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تکامل و پیشرفت انقلاب اسلامی در گرو همدلی حوزه و دانشگاه +فیلم

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان : تکامل و پیشرفت انقلاب اسلامی در گرو همدلی دو نهاد اجتماعی حوزه و دانشگاه است،

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام آیت عادلی نژاد در همایش  جهاد تبیین  با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه در دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان با گرامیداشت یاد شهدا گفت: برای اینکه متوجه شویم وحدت و هم‌افزایی مد نظر رهبران دینی جامعه و اندیشمندان محقق شده است یا خیر باید به تاریخچه این موضوع توجه شود.

وی افزود: باید ببینیم از زمانی که این دغدغه مهم توسط امام (ره) و برخی اندیشمندان و مصلحان اجتماعی مطرح شد کجا بودیم و به کجا رسیدیم، زیرا بدون توجه به تاریخچه، تحلیل دقیقی نخواهیم داشت و نمره وضع موجود، منصفانه نخواهد بود.

مسئول دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ادامه داد: آنچه که امام (ره) و مصلحان اجتماعی گفتند این بود که جامعه ایرانی به دنبال پیشرفت و سعادت است و این سعادت جز از رهگذر تفاهم، همدلی و توافق بین این دو نهاد علمی اتفاق نخواهد افتاد. هر جا این دو نهاد همدل بودند، موفق بوده‌اند.

حجت الاسلام عادلی‌نژاد با اشاره به نقش دانشگاه و حوزه در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با قرار گرفتن این دو نهاد در کنار یکدیگر با رهبری ممتاز امام (ره)، پیروزی انقلاب اسلامی رخ داد و هشت سال دفاع مقدس نمونه دیگر از این هم افزایی است.

<div id="video-display-embed-code_10580717"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4096081/10580717?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما