شناسهٔ خبر: 64153975 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان: پاتوق قاچاقچیان تخریب می شود

همدان- ایرنا- رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر همدان گفت: منازلی که به پاتوق و مرکز فروش مواد مخدر تبدیل شدند با دستور و حمایت مرجع قضایی پلمب و تخریب می شود.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عباس عزیزی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: افرادی که خانه‌ها و منازل خود را به پاتوق مواد مخدر، محل تجمع معتادان یا تبادل و فروش مواد مخدر تبدیل کردند، بدانند که در صورت بی توجهی به هشدارهای پلیس در مرحله اول خانه‌ها و منازل این افراد به عنوان پلاک قرمز با دستور مرجع قضایی پلمب و در صورت تکرار، تخریب آنها از طریق مراجع ذی صلاح پیگیری می‌شود.

وی از مردم خواست در صورت اطلاع از فروش، توزیع مواد مخدر و محل تجمع معتادان متجاهر، موضوع را از طریق تماس با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ و شماره تماس ۲۱۸۲۲۱۳۶ ستاد خبری پلیس گزارش کنند و اطمینان داشته باشند که این گزارش ها در کوتاه ترین زمان بررسی و اقدامات قانونی لازم صورت می گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان اظهارکرد: مرحله سوم«طرح آرامش در شهر» از روز گذشته با هدف پاکسازی محلات و معابر شهر و استان از وجود معتادان متجاهر و شناسایی و دستگیری خرده فروشان آغاز شد.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: ۵۳ نفر از خرده‌فروشان مواد مخدر در نخستین روز از اجرای این طرح شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شدند.

وی افزود: همچنین ۲۲۸ نفر از معتادان متجاهر در این استان شناسایی و جمع‌آوری و پس از غربالگری برای درمان، نگهداری و صیانت به مراکز ماده ۱۶ و ۱۵ روانه شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست‌های شهروندان طرح‌های پاکسازی محلات و مناطق از معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان را در دستور کار قرار داده است.

حدود ۶ تن مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه در استان کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش داشته است.

نظر شما