شناسهٔ خبر: 64153139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

درخشش دانش آموزان لرستان در جشنواره «فردا»

معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: دانش آموزان استان لرستان امسال ۳۷ رتبه نخست کشوری در جشنواره فرهنگی هنری «فردا» کسب کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده جشنواره فردا گفت: دانش آموزان این استان در جشنواره فرهنگی هنری «فردا» که در رشته هنر‌های نمایشی، هنر‌های دستی، تجسمی و آوایی برگزار شد در مرحله کشوری موفق به کسب ۳۷ رتبه نخست شدند، همچنین در رشته سرود‌های همگانی و نقاشی همگانی پنج رتبه برتر کسب کردند.
امین رسولی گفت: همچنین دانش آموزان استان در مسابقه پرسش مهر پنج رتبه برتر و ۶۳ رتبه شایسته تقدیر کسب کردند.
وی گفت: با توجه به اینکه امسال این مسابقه در دو بخش برتر و شایسته تقدیر، برگزیدگان خود را معرفی کرد لرستان در بین سه استان برتر کشور قرار گرفت.
رسولی با اشاره به برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در حوزه کتابخوانی برای مقاطع متوسطه اول و دوم ادامه داد: دانش آموزان استان در این جشنواره موفق به کسب ۱۰ رتبه نخست کشوری شدند.
در حال حاضر ۳۵۰ هزار دانش آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه لرستان تحصیل می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_10580571"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4096042/10580571?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما