شناسهٔ خبر: 64150070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سیتنا | لینک خبر

ببینید| زارع پور: فیبرنوری گلستان فردا (30 آذر ماه) با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: فیبرنوری گلستان فردا (30 آذر ماه) با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و گلستان اولین استان در کشور است که همه شهرهای آن تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سیتنا، عیسی زارع پور در حاشیه جلسه هیات دولت امروز (29 آذر ماه)، در جمع خبرنگاران از افتتاح فیبرنوری در استان گلستان در سفر استانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: گلستان اولین استان در کشور است که همه شهرهای آن تحت پوشش فیبرنوری قرار گرفتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: سرعت اینترنت در استان گلستان تا 950 مگابیت بر ثانیه می باشد.

وی، افزود: 99.2 درصد روستاهای استان گلستان نیز به شبکه ارتباطی سراسری متصل می‌شوند و فقط هفت روستا باقی می‌ماند که تا یک ماه آینده انجام می‌شود.

دستگاه‌ها تا ۳۰ آذر فرصت دارند استعلامات خود را برخط کنند

زارع پور درباره خدمات دستگاهها در پنجره ملی خدمات هوشمند، گفت: تاکنون ۷۱ درصد خدمات دستگاه‌ها در پنجره ملی خدمات هوشمند دولت ارائه شده است که باید تا دهه فجر به ۱۰۰ درصد برسد. بر این اساس برای هوشمندسازی تا یک ماه و برای استعلامات برخط تا ۳۰ آذر به دستگاه‌ها فرصت داده شده است. برای ارائه خدمات ۱۰۰ درصدی هم مهلت آن تمام شده که امیدواریم حداکثر تا دهه فجر خدمات کامل شود.

وی در تکمیل این بخش از اظهارات خود گفت: دستگاه‌ها تا ۳۰ آذر فرصت دارند تمام استعلامات خود را برخط کنند. امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها ۲۹ درصد خدمت باقی مانده هم تا دهه فجر به پنجره ملی خدمات هوشمند اضافه شود.

نظر شما