شناسهٔ خبر: 64135087 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار زنجان:

تاکید بر مسیریابی متفاوت برای تامین منابع مالی طرحها در استان

استاندار زنجان در جلسه کارگروه مولدسازی استان گفت: در حال پیدا کردن مسیر‌های متفاوتی برای تامین مالی برای به انجام رساندن طرح‌های نیمه تمام در استان هستیم و در این مسیر دست بخش خصوصی را می‌فشاریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛افشارچی افزود: در حال شیفت پارادایمی از یک دولت متکی به نفت به سمت دولت حسابگر و دقیق هستیم و به این دلیل باید به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم منابع درآمدی مختلف را ایجاد کنیم.

وی از احیای شرکت تعاونی سهام عدالت و برگزاری انتخابات هیات مدیره آن طی یک ماه آینده خبر داد و ادامه داد: این حرکت در راستای استفاده از منابع در جهت اجرای طرح‌های توسعه‌ای به نفع مردم استان است.

افشارچی به اجرای ۶۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در حال اجرا در استان اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی بیش از پیش بهره بگیریم.

وی افزود: یکی از مسیر‌های ایجاد درآمد در استان بهره گیری از ظرفیت مولدسازی اموال و دارایی‌های دولتی است، این طرح به معنای فروش اموال و صرف آن در امور هزینه‌ای نیست بلکه حرکتی ارزش آفرین برای این اموال است. در واقع ثروت ایستایی را به ثروت پویایی تبدیل می‌کنیم.

نظر شما