شناسهٔ خبر: 64132221 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

یازده بازیکن یحیی پس از دربی

پرسپولیس با ترکیب متحول شده در خوزستان!

یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش را نسبت به دربی با تغییرات چشمگیری چیدمان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل تیم قعر جدولی استقلال خوزستان به میدان خواهد رفت. گل‌محمدی که پیروزی در دربی را در دقایق پایانی با یک پنالتی از دست داده بود، حالا با ترکیبی متفاوت و هجومی به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.

یحیی گل محمدی در این مسابقه برای اولین بار از ترکیب سه دفاعه استفاده می‌کند تا ترکیب پرسپولیس هجومی‌ترین شکل خود را در این فصل به خود بگیرد. این در شرایطی است که بسیاری معتقد بودند این اتفاق در ابتدای فصل با توجه به جذب کنعانی و حفظ زوج موفق گولسیانی و پورعلی گنجی باید اتفاق بیفتد. با این حال یحیی مقابل استقلال خوزستان در اهواز دست به ریسک بزرگی با تغییر آرایش دفاعی تیمش زده است.

بولت پرسپولیسمانند همیشه علیرضا بیرانوند در چارچوب دروازه قرار دارد. حسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی قرار گرفته و با خروج گئورگی گولسیانی از ترکیب، فرشاد فرجی و علی نعمتی دو مدافع دیگر پرسپولیس در ترکیب سه دفاعه هستند.

بولت پرسپولیسدر خط هافبک، مسعود ریگی و میلاد سرلک زوج هافبک دفاعی پرسپولیس را تشکیل می‌دهند. مهدی ترابی و سعید صادقی نیز دو وینگر پرسپولیس خواهند بود. در خط هافبک سرخ‌ها با خروج سروش رفیعی که برترین بازی‌ساز این فصل پرسپولیس بوده، محمد عمری جوان بار دیگر در ترکیب قرار گرفته است.

1968183

بولت پرسپولیسدر خط حمله سرخ‌پوشان نیز شهاب زاهدی در نوک حمله قرار دارد و امید عالیشاه کاپیتان محبوب این روزهای پرسپولیس بعد از گلی که در دربی زد، بار دیگر فیکس شده و در خط حمله به شهاب زاهدی کمک می‌کند. علاوه بر این محمد عمری نیز می‌تواند با اضافه شدن به خط حمله، یک مثلث هجومی با شهاب و عالیشاه تشکیل بدهد.

پرسپولیسترکیب پرسپولیس برابر استقلال خوزستان:
علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری، شهاب زاهدی

نظر شما