شناسهٔ خبر: 64119364 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مصدومیت آلابا استراتژی رئال را تغییر داد

هت‌تریک صلیبی

روزنامه جوان

کابوس مصدومیت دست از کارلتو و پسرانش برنمی‌دارد. در ادامه آسیب‌دیدگی‌های سریالی بازیکنان رئال‌مادرید، این‌بار قرعه به نام داوید آلابا افتاد تا پارگی رباط صلیبی را تجربه کند و دست سرمربی برای انتخاب ترکیب اصلی را بیش از پیش در پوست گردو بگذارد

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: کابوس مصدومیت دست از کارلتو و پسرانش برنمی‌دارد. در ادامه آسیب‌دیدگی‌های سریالی بازیکنان رئال‌مادرید، این‌بار قرعه به نام داوید آلابا افتاد تا پارگی رباط صلیبی را تجربه کند و دست سرمربی برای انتخاب ترکیب اصلی را بیش از پیش در پوست گردو بگذارد. پیروزی خانگی رئال برابر ویارئال با صدرنشینی موقت این تیم همراه شد، اما بااین‌حال گلباران زیردریایی‌ها برای کهکشانی‌ها خوش‌یمن نبود. در دقیقه ۳۳ مدافع اتریشی دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد و با کمک تیم پزشکی و با چشمانی پر از اشک زمین را ترک کرد. از شرایط آلابا کاملاً معلوم بود که مصدومیتش جدی است و بیانیه باشگاه پارگی رباط صلیبی و دوره شش تا هشت ماهه او را تأیید کرده است: «پس از انجام آزمایشات روی داوید آلابا بازیکن تیم، پارگی رباط صلیبی در زانوی چپ او تأیید شد. این بازیکن در روز‌های آینده تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.» در روز‌هایی که قو‌های سفید برای تصاحب صدر جدول و کسب جام قهرمانی می‌جنگند، افزایش تعداد مصدومان بدترین خبر برای آنچلوتی است. آلابا سومین بازیکنی است که در این فصل رباط صلیبی پاره کرده؛ تیبو کورتوا قبل از شروع فصل با این آسیب‌دیدگی روبه‌رو شد و پس از آن هم ادر میلیتائو، مدافع رئال رباط پاره کرد. سرمربی کهکشانی‌ها از تعداد زیاد مصدومان تیمش شوکه شده است: «طبق گزارش پزشکی که به ما دادند ظاهراً آلابا رباط صلیبی پاره کرده است. این واقعاً تأسف‌آور و بسیار غم‌انگیز است. قبلاً هیچگاه این اتفاق برای من رخ نداده که در یک فصل سه بازیکن از تیمم رباط پاره کنند. ما بسیار بیشتر از آنچه تصور می‌شود اذیت شده و فشار تحمل کرده‌ایم. در خصوص دیگر بازیکنان آسیب‌دیده هم باید بگویم شرایط روند درمان مصدومیت میلیتائو هم مانند کورتوا خیلی خوب پیش رفته است و شاید پیش از پایان فصل به جمع ما برگردد. در مورد جذب بازیکن جدید در نقل‌و‌انتقالات زمستانی هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم. تیم باید ایستادگی کند. باید دید در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
به گفته آنچلوتی مصدومیت وینیسیوس جونیور و کاماوینگا که در بازی‌های ملی مصدوم شده بودند رو به بهبود است و به همراه گولر نیز که هنوز در این فصل پا به توپ نشده، احتمالاً در تعطیلات کریسمس شرایط بازی پیدا خواهند کرد. از طرفی رسانه‌های اسپانیایی خبر داده‌اند افزایش تعداد مصدومان و آسیب‌دیدگی آلابا نظر مدیران باشگاه را برای خرید بازیکن در پنجره زمستانی تغییر داده است. پیش از این پرز، رئیس باشگاه تأکید کرده بود فعلاً بازیکن جدیدی به جمع رئالی‌ها اضافه نخواهد شد، ولی شرایط جدید باعث شده رئیس باشگاه و مشاورانش برای ادامه راه تغییر استراتژی را در دستور کار قرار دهند.

نظر شما