شناسهٔ خبر: 64106995 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اطلاعیه سازمان پدافند غیرعامل در خصوص اختلال در خدمات رسانی در حوزه سوخت

روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور در اطلاعیه ای در خصوص اختلال در سامانه سوخت آورده است: سازمان پدافند غیرعامل کشور همه گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد اما در اوضاع فعلی نمی توان ادعاهای مطرح شده دشمن را تایید کرد.

صاحب‌خبر -

اطلاعیه پدافند غیرعامل در خصوص اختلال در خدمات رسانی در حوزه سوخت


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما به نقل از روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور،  در اطلاعیه ای که این سازمان درباره اختلال در پمپ بنزین ها منتشر کرده است آمده: در خصوص دلایل بروز اختلال، سازمان پدافند غیرعامل کشور همه گزینه های محتمل از جمله نفوذ و هک را در نظر و تحت بررسی دارد اما در اوضاع فعلی نمی توان ادعاهای مطرح شده دشمن را تایید کرد.
متن این اطلاعیه بدین شرح است: از لحظات اولیه بروز اختلال در سامانه هوشمند توزیع سوخت، تیم های واکنش اضطراری وزارت نفت با همکاری مجموعه پدافند غیرعامل وارد عمل شدند و  تصمیم های لازم برای رفع اختلال و استمرار خدمات زیرساخت سوخت صورت گرفت.

با توجه به رعایت الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل، در همه سکوهای سوخت رسانی امکان سوخت رسانی به صورت دستی و خارج از شبکه وجود دارد و مشکل برخی سکوها تا پایان امروز برطرف می شود و اختلال سامانه هوشمند سوخت نیز ظرف روزهای آینده برطرف می گردد.

نتایج نهایی بررسی ها در روزهای آتی به اطلاع خواهد رسید.

نظر شما