شناسهٔ خبر: 64094692 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جاده کندوان یکطرفه شد

ترافیک نیمه سنگین در مبادی خروجی مازندران

رییس پلیس راه مازندران: ترافیک هم اکنون در مبادی خروجی استان نیمه سنگین است و برای تسهیل در عبور و مرور خودرو‌ها کندوان یکطرفه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در جاده چالوس محدوده مرزن آباد سنگین است و برای تخلیه بار ترافیکی آمد وشد خودرو‌ها از تهران به چالوس یکطرفه شد.

سرهنگ جهان تاب با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی تا روان سازی مسیر ادامه دارد افزود: هم اکنون جاده هراز محدوده آب اسک و لاسم و امامزاده هاشم ترافیک نیمه سنگین است.

او گفت: رفت و امد خودرو‌ها هم اکنون در جاده‌های سوادکوه محدوده شیرگاه زیراب و پل سفید و کیاسر پرحجم و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به هشدار هواشناسی و احتمال وقوع بارش برف در محور‌های کوهستانی استان افزود: رانندگان علاوه بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

رییس پلیس راه مازندران گفت: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که از طریق سه محور چالوس، هراز وسوادکوه به پایتخت، جاده کیاسر به استان سمنان، رامسر به استان گیلان و گلوگاه به استان گلستان متصل می‌شود.

نظر شما