شناسهٔ خبر: 64086842 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شورای روابط آمریکایی و اسلامی: نیروهای اسرائیلی به هر جنبنده‌ای شلیک می‌کنند

تهران-ایرنا- شورای روابط آمریکایی و اسلامی (CAIR) حملات مکرر ارتش اسرائیل به غیرنظامیان در طول جنگ خود در غزه را محکوم و اعلام کرد نیروهای اسرائیلی به هر جنبنده‌ای شلیک می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا از "الجزیره انگلیسی", ابراهیم هوپر، مدیر ارتباطات ملی این شورا گفت: «کشتن اسرائیلی‌های غیرمسلح و با پرچم سفید در دست و بدون لباس، تأییدی مرگبار از این واقعیت است که نیروهای اسرائیلی به هر جنبنده‌ای در غزه شلیک می‌کنند.

وی افزود: علیرغم شواهد روزانه از اقدامات مستمر دولت راست افراطی اسرائیل در پاکسازی قومی و نسل کشی در غزه، آمریکا همچنان به ارسال گسترده تسلیحات و پول مالیات دهندگان به اسرائیل برای تسریع کشتار ادامه می‌دهد.

به گزارش ایرنا, ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کرد، ۳ اسیر خود را در غزه به اشتباه به قتل رسانده است.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، نظامیان صهیونیست ۳ تن از اسرای خود در غزه را در منطقه شجاعیه به اشتباه به قتل رساندند.

بر اساس این گزارش، یوتام حاییم و سامر طلالقه به همراه اسیر سوم که خانواده این اسیر نخواستند نامش اعلام شود، به اشتباه توسط نظامیان صهیونیست کشته شدند.

پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره هلاکت و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست در نتیجه آتش خودی منتشر شده بود.

جنگ علیه غزه که در ۱۵ مهرماه آغاز شده بود پس از ۴۸ روز با توقف موقت هشت روزه مواجه شد و رژیم صهیونیستی دوباره در تاریخ دهم آذر ماه حملات و جنایات ضدانسانی خود به نوار غزه و هدف قرار دادن شهروندان فلسطینی به بهانه آزادی اسرای خود آغاز کرد که در اثر این اقدام (طی ۷۱ روز) تاکنون نزدیک به ۱۹ هزار فلسطینی به شهادت رسیدند.

نظر شما