شناسهٔ خبر: 64082717 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بزودی در زنجان:

بهره برداری از مرکز فوق تخصصی سوختگی زنجان بعد از ۱۲ سال

مرکز فوق تخصصی سوختگی زنجان بابیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی پس از ۱۲ سال همزمان با سفر رییس جمهور به زنجان به بهره برداری خواهد رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه اجتماعی خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اعلام این خبر گفت: هم اکنون ۱۳ طرح سلامت محور استان با زیربنای ۲۱ هزار و ۶۹۵ مترمربع و اعتبار حدود ۲ هزار میلیارد ریال، در مراحل تکمیلی قرار دارند .

صادقی افزود: پروژه بیمارستان تخصصی روانپزشکی رجبعلی مقدم و پروژه مرکز سوانح سوختگی بیمارستان آیت‌الله موسوی از جمله پروژه‌هایی است که پیشرفت بالای ۹۵ درصدی دارد و به مراحل تکمیلی رسیده است.

وی به اهتمام ویژه دانشگاه برای تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و اضافه کرد: در این راستا، طی ۲۰ ماه گذشته، ۱۵ پروژه عمرانی با زیربنای ۱۷ هزار و ۴۰۳ متر مربع با یک هزار و ۷۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره‌برداری رسید که مهمترین آنها، مرکز آنکولوژی ۱۶۰ تختخوابی حضرت ولیعصر (عج) بود.

به گفته صادقی مرکز فوق تخصصی سوانح و سوختگی از جمله اولویت‌های درمانی استان محسوب می‌شود که دارای ۶ هزار و ۳۰۰ متر زیر بنا است که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

مرکز فوق تخصصی سوانح و سوختگی از جمله اولویت‌های درمانی استان محسوب می‌شود که دارای ۶ هزار و ۳۰۰ متر زیر بناست که امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.

 

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه این پروژه یکی از بزرگترین بخش‌های سوانح و سوختگی شمالغرب کشور خواهد بود، اظهار داشت: امکانات این بیمارستان در حد بیمارستان خصوصی و بالاتر به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه وضعیت تکمیل این پروژه به دقت رصد و به صورت میدانی از چگونگی روند پروژه بازدید می‌شود، افزود: برای تکمیل و افتتاح این پروژه اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.


مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان در این باره، گفت: فاز مطالعاتی این پروژه از سال ۱۳۸۸ کلید خورده و در سال ۱۳۹۰ عملیات اجرایی آن آغاز شده است.


نظر شما