شناسهٔ خبر: 64072581 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد:

پایداری جو در اغلب مناطق ایران طی امروز و فردا

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، طی امروز و فردا در اغلب نقاط کشور شاهد جوی پایدار خواهیم بود و همچنین در این دو روز، افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور رخ می‌دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز و فردا (شنبه و یکشنبه ۲۵ و ۲۶ آذر ۱۴۰۲) جو نسبتا پایداری در بیشتر نقاط کشور حاکم خواهد بود و البته طی این دو روز، افزایش یک تا ۲ درجه‌ای دمای هوا در نوار شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود. 

امروز همچنین در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک روی می‌دهد، اما از اواخر وقت فردا (یکشنبه) و همچنین طی روز دوشنبه با نفوذ جریانات شمالی در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش باران، برف، رعد و برق، وزش باد و کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

براساس اعلام سازمان هواشناسی کشور، روز سه‌شنبه در اغلب مناطق کشور جو پایدار و آرامی حاکم خواهد بود و انتظار تشدید آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرهای صنعتی وجود دارد. 

گفتنی است، آسمان شهر تهران، امروز (شنبه) صاف همراه با غبار محلی خواهد بود و بیشینه دمای هوای پایتخت به ۱۵ و کمینه دما به ۶ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. 

انتهای پیام/

نظر شما