شناسهٔ خبر: 64067738 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خانواده‌های اسیران اسرائیلی خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا شدند

تهران- ایرنا- در پی اعلام کشته شدن ۳ اسیر صهیونیست بر اثر آتش خودی در غزه، خانواده اسرای صهیونیستی جمعه شب مقابل مقر وزارت جنگ این رژیم تجمع کرده و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، خانواده‌های اسیران اسرائیلی تظاهراتی را مقابل مقر وزارت جنگ در تل آویو برگزار کردند و خواستار امضای فوری توافق مبادله اسرا برای بازگرداندن اسرا شدند.

از سوی دیگر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: کشته شدن این ۳ اسیر یک تراژدی غیرقابل تحمل است و همه (رژیم) اسرائیل عصر امروز در ماتم و سوگ نشستند.

وی افزود: ما عبرت خواهیم گرفت و همچنان به تلاش بزرگ برای بازگرداندن همه اسرا به خانه‌هایشان ادامه خواهیم داد.

همچنین بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی هم در این باره، گفت: همه ما به خاطر کشته شدن این ۳ اسیر ناراحت و آزرده شدیم و همه (رژیم) اسرائیل با خانواده‌های آنها همدرد هستند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از خواهر یکی از اسرای صهیونیست در غزه افزود که شکست و ناکارآمدی عملیات نظامی برای بازگرداندن اسرا کاملا ثابت شده و تنها اجساد اسرا از غزه بازگردانده می‌شود، بنابراین باید فورا آتش‌بس اعلام شود زیرا ما می‌خواهیم اسرای خود را زنده و در قید حیات ببینیم.

ارتش رژیم صهیونیستی جمعه شب اعلام کرد، ۳ اسیر خود را در غزه به اشتباه به قتل رسانده است.

همچنین شمار تلفات اعلام شده نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله زمینی به نوار غزه به ۱۱۹ نفر رسیده است. ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند که به نظر می‌رسد این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان و ترس از واکنش‌ها در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که در لیست بیمارستان‌ها است، اختلاف زیادی دارد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی با اشاره به تداوم انتقال نظامیان زخمی ارتش اسرائیل به بیمارستان‌های این رژیم اعلام کرد که اختلاف فاحشی میان تعداد زخمی‌هایی که ارتش اسرائیل اعلام می‌کند با آماری که در لیست بیمارستان‌ها ثبت می‌شود، وجود دارد.

نظر شما