شناسهٔ خبر: 6406077 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شب گذشته صورت گرفت

توقیف بیش از 472 کیلو مواد مخدر توسط پلیس نی‌ریز

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز فارس، یک خودرو وانت متوقف و در بازرسی از آن 472 کیلو و 800 گرم تریاک و حشیش کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از اداره اطلاع‌رسانی حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامی این استان گفت: مأموران پاسگاه بنی‌کلاغی نی‌ریز مطلع شدند محموله‌ای از مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان در حال حرکت است.

احمدعلی گودرزی ادامه داد: بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرارگرفته و اکیپی از مأموران به محور سیرجان – نی‌ریز اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی و کنترل خودروهای عبوری، مأموران به یک خودرو وانت مظنون شدند و دستور ایست به آن دادند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: راننده و سرنشین خودرو بدون توجه به‌فرمان ایست مأموران اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف شد و متهمان که عرصه را بر خود تنگ می‌دیدند، با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی هوا متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو توقیف‌شده 472 کیلو و 800 گرم مواد مخدر شامل 409 کیلوگرم حشیش و 63 کیلو و 800 گرم تریاک، یک سلاح کلاشینکف، دو خشاب و تعداد بسیاری فشنگ جنگی کشف شد.

گودرزی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری متهمان متواری ادامه دارد، گفت: برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران جان‌برکف انتظامی استان قرار دارد.

وی افزود: شماره تلفن‌های 110 و 2184269 به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در حوزه خریدوفروش مواد مخدر است.

انتهای پیام/2448/غ/ژ1001

برچسب‌ها:

نظر شما