شناسهٔ خبر: 64054572 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

اینترنت و خدمات ارتباطی بار دیگر در غزه قطع شد

شرکت مخابرات فلسطین، «پالتل» به عنوان بزرگترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی در نوار غزه از قطع کامل این خدمات خبر داده است.

صاحب‌خبر -
شرکت مخابرات فلسطین از قطع مجدد خدمات اینترنت و تلفن در نوار غزه خبر داد.
 
به گزارش فارس، شرکت مخابرات فلسطین، «پالتل» به عنوان بزرگترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی و ارتباطی در نوار غزه از قطع کامل این خدمات خبر داده است.
 
شرکت پالتل در بیانیه‌ای اعلام کرد: «متأسفیم اعلام کنیم که تمامی خدمات مخابراتی در نوار غزه به دلیل تداوم تجاوزگری‌ها قطع شده‌اند. غزه بار دیگر در خاموشی فرو رفته است.»
 
دوگ مادوری، مدیر بخش تحلیل‌های مربوط به اینترنت در شرکتی به نام کنتیک که وظیفه رصد اتصال به اینترنت در سراسر جهان را به عهده دارد در مصاحبه‌ای با ان‌بی‌سی‌نیوز قطع خدمات اینترنتی در غزه را تأیید کرد.
 
جامعه صلیب سرخ فلسطین هم اعلام کرد که ارتباطش با اتاق عملیات خود در نوار غزه را به طور کامل از دست داده است. این سازمان گفت که این پنجمین بار است که از زمان آغاز جنگ با قطعی اینترنت مواجه شده است.
 
شرکت پالتل از زمان آغاز حملات اسرائیل در غزه چندین بار از قطع کامل اینترنت خبر داده است. این شرکت بمباران‌های اسرائیل را دلیل اصلی قطع این خدمات دانسته است.

برچسب‌ها:

نظر شما