شناسهٔ خبر: 64049171 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

اوایل سال پیش رو حالت نیوگیم پلاس به Marvel’s Spider Man 2 اضافه خواهد شد

در حال آزمایش این حالت هستیم / Gamingbolt

صاحب‌خبر -

Insomniac Games اعلام کرده که برای اوایل سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی حالت نیو گیم پلاس را برای Marvel’s Spider-Man 2 در نظر گرفته است. این استودیو پیام مذکور را برای اولین بار در توییتر منتشر کرد.

در این توییت آمده:

ما خبری در مورد آپدیت بعدی بازی Marvel’s Spider-Man ۲ داریم. می‌دانیم که بازیکنان مشتاقانه منتظر ویژگی هایی مانند New Game+ و بسیاری موارد دیگر بوده‌اند. ما با هوشیاری روی این ویژگی‌ها کار کرده‌ایم و برای اطمینان از اینکه کیفیت نسخه پیش رو مطابق با استانداردهای ما است، به آزمایش بیشتری نیاز داریم.

اوایل سال پیش رو حالت نیوگیم پلاس به Marvel’s Spider Man 2 اضافه خواهد شد - ویجیاتو اوایل سال پیش رو حالت نیوگیم پلاس به Marvel’s Spider Man 2 اضافه خواهد شد - ویجیاتو

این استودیو اعلام کرده است که در حال کار بر روی سایر ویژگی‌های درخواستی از سوی بازیکنان است، مانند قابلیت تغییر ساعت در روز و امکان تجربه مجدد ماموریت‌ها.

تا به امروز به‌روزرسانی‌‌های مختلفی برای Marvel’s Spider-Man 2 منتشر شده است. برای مثال، به‌روزرسانی‌ای که در اوایل نوامبر منتشر شد، چندین باگ مختلف، از مشکلات UI و HUD تا مشکلات مربوط به تغییر کاراکتر را برای بازی رفع کرد.

این استودیو در ابتدا امیدوار بود که حالت New Game Plus و تکرار مجدد ماموریت‌ها را قبل از سال ۲۰۲۴ به بازی بیاورد.

هر چیزی که باید در مورد گاد اف وار رگناروک والهالا بدونیم 

Hogwarts Legacy می‌تواند پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۳ در آمریکا شود - ویجیاتو Hogwarts Legacy می‌تواند پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۳ در آمریکا شود - ویجیاتو Gamingbolt

نظر شما