شناسهٔ خبر: 64045100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح هادی روستایی در ۶۹ روستای خدابنده

تاکنون طرح هادی روستایی در ۶۹ روستای شهرستان خدابنده اجرا شده است.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح هادی روستایی در ۶۹ روستای خدابنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان ؛ رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده گفت:طرح هادی روستایی تا به امسال در ۶۹ روستای شهرستان اجرا شده است.  

محسنی افزود: با افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و با تاسیس بنیاد مسکن به دستور ایشان پیشرفت‌های خوب و بزرگی در حوزه مسکن روستایی انجام شده است.

وی به اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه مسکن روستایی شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: از سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۲، در حوزه عمران روستایی (فنی و اجرایی) در شهرستان خدابنده طبق سرشماری سال ۹۵، ۱۸۲ روستای بالای ۲۰ خانوار در این شهرستان وجود دارد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خدابنده ادامه داد: علاوه بر تهیه نقشه طرح هادی برای ۱۰۰ درصد این روستاها، برای برخی از روستا‌های زیر ۲۰ خانوار نیز نقشه طرح هادی تهیه شده است.

وی اضافه کرد: هم چنین تعداد ۴۴ روستا با توجه به اتمام افق نقشه طرح هادی، نیازمند بازنگری هستند .

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به گزارش بازنگری طرح هادی روستایی از سال‌های ۹۹ تا ۱۴۰۲، اشاره کرد و گفت: بازنگری طرح هادی روستایی در سال ۹۹ در بخش مرکزی ۶ مورد، بزینه رود ۸ مورد، بخش سجاسرود ۵ مورد، بخش افشار صفر و بخش دوتپه ۲ مورد اجرا شده است.  

محسنی ادامه داد: در مجموع طرح هادی روستایی تا به امسال در ۱۴ مورد در بخش مرکزی، ۱۶ مورد در بخش بزینه رود، ۲۱ مورد در بخش سجاسرود، ۱۱ مورد در بخش افشار و ۷ مورد در بخش دوتپه، در ۶۹ روستای شهرستان خدابنده انجام شده است.

نظر شما