شناسهٔ خبر: 64044791 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: پارس نیوز | لینک خبر

سورپرایز جدید سایپا با 5 خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی

به تازگی ۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پارس نیوز به نقل از اقتصاد 100- به تازگی ۵ محصول سایپا به سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی اضافه شده است. محصولات کوییک GXR تیپ L، کوییک GX تیپ L، ساینا S تیپ DA، ساینا S استاندارد ۸۵ گانه و شاهین اتوماتیک خودروهایی هستند که به سامانه اضافه شده اند.

توجه داشته باشید که وضعیت عدم عرضه برای خودروهای جدید سایپا درج شده است و این بدان معناست که عرضه این خودروها در دور بعدی (که هنوز تاریخ آن مشخص نیست) رقم خواهد خورد. نکته جالب اینجاست که در ظاهر ۵ محصول به سامانه عرضه وارداتی ها اضافه شده اما در واقع تنها سه مدل مدل شاهین اتوماتیک، کوییک و ساینا به به سامانه آمده اند. قیمت گذاری دستوری از یک طرف و شرایط نامناسب تامین قطعات از طرف دیگر باعث شده تا سایپا تیپ های مختلف و گوناگونی را از یک خودرو با پسوند های مختلف به عرضه برساند. البته در جزئیات تغییراتی در این محصولات دیده می شود اما در عمل این دو خودرو همان کوییک و ساینا هستند.

احتمالا به زودی زمان عرضه جدید در سامانه یکپارچه مشخص خواهد شد و این احتمال هم وجود دارد که محصولاتی از ایران خودرو هم به سامانه اضافه شوند. ما در آخرین خودرو سامانه یکپارچه را به صورت لحظه ای رصد می کنیم و تغییرات را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما عزیزان اعلام خواهیم کرد.

نظر شما