شناسهٔ خبر: 64044151 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

صدور ۱۵۴ فقره جواز تاسیس صنعتی در خراسان جنوبی

مدیر کل صمت خراسان جنوبی از صدور ۱۵۴ فقره جواز تأسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری بیش از ۱۲هزار میلیارد تومان از ابتدای سال‌جاری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -


صدور بیش از ۱۵۰ فقره جواز تاسیس صنعتی در خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، احمد آریافر گفت: در ۸ ماهه گذشته از ابتدای سال تعداد ۱۵۴ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه گذاری ۱۲هزار و ۱۹۱ میلیارد تومان صادر شده که از لحاظ تعداد ۱۹ درصد و از لحاظ پیش بینی سرمایه‌گذاری ۲۱۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.


آریافر افزود: با اجرای کامل این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود زمینه اشتغال برای ۴ هزار و ۲۷۴ نفر به صورت مستقیم در استان فراهم شود که نسبت به مدت مشابه سال قبل از لحاظ براورد اشتغال ۷۷ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی گفت: این جواز تاسیس‌ها در زمینه تولید کنسانتره زغال سنگ، مس، سرب، روی، شمش طلا، لعاب کاشی و سرامیک، چینی، محصولات بتنی، انواع آجر، تیرچه و اسکلت فولادی، پودر میکرونیزه بنتونیت، تولید درب و پنجره یو پی وی سی، آجر نسوز، آهن اسفنجی، شوینده وضدعفونی کننده، ابزار و ادوات کشاورزی، یخچال، مصنوعات چوبی و فلزی و ... صادر شده است.

وی افزود در این مدت همچنین ۲۲ پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری ۱۲ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال (هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان) صادر شده که ۵۴۷ نفر بصورت مستقیم در این واحد‌ها مشغول به کار شدند.

نظر شما