شناسهٔ خبر: 64043927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت به راهپیمایی جمعه خشم ۲۴ آذر

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در اطلاعیه‌ای از مردم استان برای شرکت در راهپیمایی محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی جمعه ۲۴ آذر دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در اطلاعیه‌ای در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار از مردم لرستان دعوت کرد تا پس از اقامه نماز جمعه ۲۴ آذرماه در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی شرکت کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

بیش از ۲ ماه است که غزه‌ی قهرمان، قلب خونین جهان، عاملان بلاواسطه کشتار و جنایت رژیم تا بن دندان مسلح و صفاک صهیونیستی و حامیان غربی آن‌ها را با مقاومت و ایستادگی جانانه به مصاف طلبیده است.

۶۷ روز سلاخی بی‌امان انسان‌های بی‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و بیش از همه کودکان در خانه اول مسلمین و در مقابل چشمان تمامی جهانیان در جریان و بزرگترین نسل‌کشی تاریخ با هدایت و حمایت همه جانبه آمریکا در حال وقوع است.

اکنون که حقیقتِ جنایت‌های نسل‌کشی مردم مظلوم غزه با نورافشانی خون پاک کودکان معصوم، از سد رسانه‌ای صهیونیستی عبور کرده و روایت‌های جانبدارانه، مغرضانه و بزک شده‌ی مطلوب رژیم اشغالگر در مقابل چشم تمام جهانیان بر حقایق باز شده، مردم استان لرستان که همواره حامی آرمان فلسطین بودند، تداوم قتل عام برادران و خواهران دینی خود را تاب نمی‌آورند.

مردم همیشه در صحنه لرستان صدای رسای همبستگی خود را آذین‌بخش نبرد‌های روزمره گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آن‌ها کرده، در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار، بعد از اقامه نماز جمعه ۲۴ آذرماه در تمامی میعادگاه‌های نماز جمعه استان با حضور گسترده خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، خواستار اقدام عملی سازمان‌های بین‌المللی در توقف فوری ماشین آدم‌کشی رژیم جعلی اسرائیل هستند.

مردم غیرتمند لرستان در این راهپیمایی خواستار محاکمه سران کودک‌کش رژیم غاصب و دیوسیرت صهیونیستی هستند و حمایت همه جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد خواهند زد.

<div id="video-display-embed-code_10558545"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4089819/10558545?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما