شناسهٔ خبر: 64036206 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اردبیل

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و منتخب استان اردبیل تامین و توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

توزیع گوشت گرم تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل؛ شاهین عطایی اظهارکرد: گوشت گرم گاوی با قیمت مصوب تنظیم بازار با هدف تامین رضایت‌مندی هر چه بیشتر شهروندان و رونق سبد خرید مشتریان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ومنتخب استان توزیع می‌شود.

وی افزود: این طرح که با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، اتحادیه دامداران استان و شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در راستای تنظیم بازار گوشت قرمز استان اردبیل از ۲۰ آذر ماه شروع شده و تا اطلاع ثانوی همچنان ادامه دارد.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: با تمهیدات اندیشیده شده روزانه بین ۲ الی ۳ تُن در این طرح گوشت استحصالی در کشتارگاه مطابق اصول و ضوابط بهداشتی به صورت بسته‌بندی ۲ کیلوگرمی به فروشگاه‌های زنجیره‌ای ومنتخب جهت توزیع وعرضه به مصرف‌کنندگان (خانوار) ارسال می‌شود.

گفتنی است قیمت مصوب تنظیم بازار هر کیلو گرم گوشت قرمز لخم (مخلوط ۵ تکه) در این طرح ۴۰۵ هزار تومان برای مصارف خانوار می‌باشد که بازرسان کالا‌های اساسی کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان بر رعایت قیمت مصوب فروش در بازار اعمال نظارت می‌کنند.

نظر شما