شناسهٔ خبر: 64023594 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آزادی ۱۴ زندانی ایلامی جرائم غیرعمد

خبرگزاری صدا و سیما

مدیرکل زندان‌های استان ایلام گفت: ۱۴ زندانی با ارفاقات قانونی و همچنین پرداخت بدهی مالی زندانیان جرائم غیر عمد در استان ایلام آزاد شدند.

صاحب‌خبر -
                                        آزادی ۱۴ زندانی ایلامی جرائم غیرعمد
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ جمشید اسکندری با اشاره به آزادی ۱۴ زندانی ایلامی جرائم غیرعمد اظهار داشت: در مراسم آزادی زندانیان در ایلام هشت زندانی با ارفاقات قانونی توسط مراجع قضایی و ۶ زندانی با کمک ستاد دیه ایلام از زندان آزاد شدند.
 
وی افزود: از ابتدای سال تا کنون ۱۱۴ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده و تلاش می‌شود تا پایان سال نیز تعداد بیشتری از زندانیان به آغوش خانواده خود بازگردند.
 
رییس کل دادگستری ایلام نیز در این مراسم با اشاره به احادیث و روایات از ائمه اطهار (ع) در خصوص زندگی در مسیر الهی و توکل به رحمت پروردگار، عنوان کرد: تلاش مراجع قضایی و مسئولان زندان‌ها برای حل مشکلات زندانیان است و تلاش می‌شود زندانی پس از آزادی به فردی مفید برای جامعه تبدیل شود.
 
عمران علی محمدی یادآور شد: زندانیان پس از آزادی قدر فرصتی که مجددا برای حضور آنان در جامعه و کنار خانواده فراهم شد را بدانند و با تکیه بر رحمت الهی، زندگی خود را به مسیر درست هدایت کنید.‌ای تعداد زندانی با همکاری مراجع قضایی و اعطای ارفاقات قانونی و همچنین پرداخت بدهی مالی زندانیان جرایم غیرعمد توسط ستاد دیه از زندان آزاد شده اند.

نظر شما