شناسهٔ خبر: 64023010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

همدانی: برگ برنده جواد نکونام در دربی حس جنگندگی تیمش است

پیشکسوت استقلال عقیده دارد شانس این تیم از پرسپولیس برای برد در دربی بیشتر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، ستار همدانی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال  در خصوص دربی سرخابی‌ها بیان کرد: انتظار داریم بازی خوب باشد. هر ۲ تیم در بالای جدول حضور دارند و استقلال در صدر جدول و پرسپولیس هم با اختلاف ۴ امتیاز کمتر در رتبه چهارم قرار دارد. هر ۲ تیم بهترین بازیکنان را در اختیار دارند و امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم و هوادارانی که به استادیوم می‌روند لذت ببرند و مردم هم خوشحال شوند.  

وی در خصوص اینکه شرایط تیم‌های استقلال و پرسپولیس قبل از دربی چطور ارزیابی می‌کند گفت: با توجه به اتفاقاتی که برای تیم پرسپولیس در ۲، ۳ هفته اخیر رخ داده قاعدتا در تلاش هستند که این بازی را برنده شوند تا بتوانند به تیم خود آرامش دهند و به شرایط روحی و روانی خود برگردند. تیم استقلال هم به دنبال این است که برنده این بازی باشد و فعل خواستن در هر ۲ تیم وجود دارد. فکر می‌کنم، این مسایل مزید بر علت باشد تا این ۲ تیم تلاششان برای بردن بیشتر باشد. امیدوارم هر  تیمی که حقش است، بازی خوبی انجام می‌دهد و فرامین تاکتیکی را به درستی انجام می‌دهد برنده  بازی شود.  

پیشکسوت استقلال، در خصوص برگ برنده بازی دربی بیان کرد: به نظرم خط هافبک می‌تواند برگ برنده این بازی باشد. من فکر می‌کنم خط هافبک هر ۲ تیم واقعا می‌تواند موثر باشد هر تیمی که بتواند در خط میانی و یک سوم میانی کار را خوب پیش ببرد حتما می‌تواند موفق‌تر باشد و بازی را ببرد. دربی، بازی هافبک‌ها هست و هر هافبکی که بتواند فورواردهایش را خوب تغذیه کند، موفق می‌شود. من حس جنگندگی را در تیم جواد نکونام می‌بینم؛ آن چیزی که شاید با سال‌های قبل استقلال تفاوت دارد و آن بحث جنگندگی است. امیدوارم این جنگندگی جواب بدهد و تیم استقلال بتواند عملکرد خوبی در بازی داشته باشد و ان شا الله دل هواداران را شاد کنند.  

وی افزود: تیم پرسپولیس هم خوب و یکدست است و این اتفاقات که باعث شد از آسیا حذف شود روی شرایط روحی و روانی‌شان تاثیر گذاشته و زیاد خوب نیست اما اعتقادم این است هر ۲ تیم برای بردن بازی به زمین مسابقه می‌آیند.  

انتهای پیام/

نظر شما