شناسهٔ خبر: 64015904 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ماکو میزبان دوره های آموزشی مربیان جمعیت هلال احمر

دوره های باز آموزی امداد و نجات مربیان جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی ،ویژه مربیان دادرس در ماکو برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس جمعیت هلال احمر ماکوگفت: این دوره آموزشی با حضور حدود ۶۰ نفر از مربیان دادرس به مدت دو روز برگزار میشود. 
اسماعیل زاده هماهنگی هر چه بهتر مربیان در حوزه آموزش کمک‌های اولیه و امدادگری در حوادث به دانش آموزان استان و شهرستان را ازاهداف این دوره عنوان کرد.
طرح دادرس از ۱۲ سال پیش به همت جمعیت هلال احمر در مدارس کشور اجرا می‌شود.
ایمانی معاون دانش آموزی و پیش دبستانی سازمان جوانان جمعیت هلال احمردر این خصوص گفت: ۳۰۰ هزار دانش آموز در قالب ۳۰۰ دوره و طرح تحت عنوان دادرس آموزش‌هایی را می‌بینند و از دانش آموز معمولی به دانش آموز آماده تبدیل می‌شوند.

وی افزود: این دوره‌ها در قالب آموزش‌های امدادی در آیتم‌های مختلف مثل حمل مصدوم، پناه گیری، اطفای حریق، احیای قلبی و ریوی است .
طرح دادرس؛ طرح دانش آموزان آماده در روز‌های سخت است  و در این طرح انسان دوستی؛ آمادگی در برابر حوادث و از همه مهمتر کمک به همنوع در حوادث و بلایا به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

<div id="video-display-embed-code_10549936"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4088289/10549936?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما