شناسهٔ خبر: 64015473 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راهبرد انتخابات امسال امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: مقام معظم رهبری امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را ۴ راهبرد اصلی انتخابات اعلام کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیم معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی و رئیس ستاد انتخابات استان اظهار داشت: انتخابات یکی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی بوده و مردم با شرکت در انتخابات، مردم سالاری دینی را به نمایش می گذارند.

وی افزود: در ۴۰ سال گذشته با برگزاری انتخابات باشکوه، جمهوریت و اسلامیت نظام به خوبی برای همه روشن شده است.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تمامی کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران با رای و نظر مردم انتخاب می‌شوند که این خود نشان دهنده جمهوریت نظام است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان.غربی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال ۴ راهبرد اصلی انتخابات را امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت عنوان کرده‌اند، تصریح کرد: با تاسی از قانون اساسی کشورمان در اجرای انتخابات ملاک قانون بوده و همه ملزم به اجرای قانون هستیم.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی همچنین اضافه کرد: وظیفه داریم برای ۴ راهبرد اصلی انتخابات، شرایط لازم را مهیا کنیم تا مردم به راحتی در پای صندوق های رای حاضر شده و نمایندگان خود را انتخاب نمایند.

وی در ادامه به برخی از اصلاحات در قانون انتخابات اشاره کرده و افزود: امکانات دستگاه‌های اجرایی که می‌توان در امر تبلیغات استفاده کرد، با مدیریت و حفظ عدالت در اختیار تمامی نامزدها قرار گیرد.

ابراهیمی با بیان اینکه لیست امکانات شهرستان‌ها از فرمانداری‌ها درخواست شده و در حال دسته بندی است، گفت: هیچ یک از مدیران ادارات و نهادها حق تبلیغات در ساعات اداری و غیراداری نداشته و نامزدهای انتخاباتی نیز بر اساس قانون شفافیت مالی، گردش هزینه‌های انتخاباتی را در سامانه‌ای که مشخص خواهد شد باید اعلام نمایند.

پایان پیام/

نظر شما