شناسهٔ خبر: 64013967 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگاه‌های خدماتی و امدادی برای فصل زمستان آمادگی کامل داشته باشند

فرماندار جلفا با اشاره به اجرای طرح‌های زمستانی توسط دستگاه‌های امدادی و خدماتی اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های ذیربط باید در فصل زمستان آمادگی کامل داشته و با تجهیز و ماشین‌آلات مناسب در مسیر‌های اصلی حضور فعال داشته باشند.

صاحب‌خبر -

عطاپور در جلسه شورای ترافیک بر لزوم آمادگی و مشارکت بخشداران و دهیاران و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های فصل زمستان تاکید کرد و گفت: پیش‌بینی، تهیه و ذخیره‌سازی سوخت برای فصول سرد سال خصوصا روستا‌های فاقد سوخت گاز از موارد اولویت‌دار و ضروری است.

وی افزود: دستگاه‌های ذیصلاح و مرتبط باید با بازدید‌های مستمر اصلاحات لازم همچون تابلو‌ها و علائم راهنمایی و پاکسازی حاشیه جاده‌ها و ... را برای ایمنی تردد وسایط نقلیه انجام دهند.

فرماندار شهرستان جلفا در خصوص تحقق ایمنی و امنیت جاده ها، سهولت تردد و کاهش حوادث جاده‌ای گفت: ما نیاز به این داریم تا خطرات موجود در جاده مرند و جلفا را رفع نماییم و این جاده باید هرچه سریع‌تر تکمیل و بهره برداری شود، باید پیمانکار را ملزم به ایجاد ایمنی کامل در راه نمایند به گونه‌ای که مردم دغدغه‌ای از بابت سفر در این مسیر‌ها را نداشته باشند.

نظر شما