شناسهٔ خبر: 64013596 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان غربی؛

سردار رادان: وحدت شیعه و سنی، آذربایجان غربی را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور کرده است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: وحدت بین شیعه و سنی، ترک و کرد و فارس سبب شده آذربایجان غربی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور شود که این امنیت ناشی از دفاع جانانه جانبازان و رزمندگان و اثر خون شهدا است.

صاحب‌خبر -

سردار رادان: وحدت شیعه و سنی، آذربایجان غربی را یکی از امن‌ترین استان‌های کشور کرده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سردار سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان در سفر خود به این استان با اشاره به اینکه تا زمانی که دین وجود دارد، دشمن نیز وجود دارد گفت: دشمن همواره با ترفندهای مختلف درصدد بود بین شیعه، سنتی، ترک و کرد و فارس اختلاف‌افکنی کند اما در برابر این تفرقه‌افکنی، اقوام و ادیان مختلف در کنار هم با اتحاد و همدلی در برابر دشمن ایستادند.

او با بیان اینکه آذربایجان غربی و کردستان، یادآور شهادت‌ها، رشادت‌ها، ایثار و شهامت‌های پیوسته است، افزود: آذربایجان غربی دیار سرافرازی‌ها و سربلندی‌ها است. این منطقه، دیار شهیدان، باکری‌ها، امینی‌ها، دیار شهدای انتظامی، بسیجی، سپاهی و جهاد است.

سردار رادان در ادامه تصریح کرد: منطقه آذربایجان غربی ویژگی‌های خاصی دارد و در این منطقه، شیعه، سنی، کرد و ترک در کنار هم برای جمهوری اسلامی، برای نظام و دین و ولی امر تا آخرین نفس ایستادگی کردند و کوه‌های سر به فلک کشیده این منطقه و سرما و طبیعت خشن آن در برابر عزم و اراده رزمندگان اسلام سر تعظیم فرود آوردند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جنایاتی که ضد انقلاب آن زمان انجام داد، ۴دهه بعد در داعشی‌ها دیدیم و رزمندگان اسلام با مجاهدت‌های خود این داعشی‌ها را به زباله‌دان تاریخ انداختند.

سردار رادان با بیان اینکه یاد و خاطره شهدا فراموش‌شدنی نیست، افزود: سرهایی که از رزمندگان بریده‌شده از یادها نخواهد رفت، جنایت‌هایی که به قرآن و دین شد فراموش‌شدنی نیست.

وی با بیان اینکه همه در برابر شهدا مسئولیم، ادامه داد: نه گفتن به دشمنان، قرارگرفتن در مسیر و راه شهدا است، اگر روزی احساس کنیم دشمن از ما برتر است از مسیر شهدا خارج شده‌ایم.

نظر شما