شناسهٔ خبر: 64012317 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

پایان آذر، اتصال تمام خدمات راه آهن به پنجره واحد

مدیر دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تکمیل خدمات این شرکت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آذر خبر داد.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

مدیر دفتر هوشمند سازی و داده کاوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران از تکمیل خدمات این شرکت در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان آذر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از صدا و سیما، سعید حسن زاده، در باره میزان اتصال راه آهن به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: در زمان اعلام ارائه خدمات دولت، راه آهن، فهرستی از خدمات خود را به سازمان اداری استخدامی اعلام کرد که مجموعا ۲۰ خدمت بود و این تعداد، خدماتی بود که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط نبود، اما برای بهره برداری به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه شد.

وی ادامه داد: شرکت راه آهن تاکنون ۵۰ درصد خدمات خود را ارائه کرده که شامل ۱۰ خدمت است و به زودی ۷ خدمت دیگر از جمله تعمیر و نگهداری دیزل، تعمیر و نگهداری واگن، صدور کارنامه ایمنی لکوموتیوران، واگذاری ظرفیت مازاد مخابراتی راه آهن، نظارت بر نمایندگی های فروش بلیت مسافری، صدور مجوز بارنامه آنلاین و صدور مجوز سیر ارائه می شود.

حسن زاده بیان کرد: همچنین برای ۳ خدمت از جمله تدوین و ابلاغ گراف مادر، ارزیابی و تحلیل سوانح ریلی و فروش بلیت مسافری در حال رایزنی برای حذف این موارد از خدمات هستیم.

وی عنوان کرد: ما با توجه به زیرساخت ها تلاش خواهیم کرد در آینده نزدیک ۱۰۰ درصد خدمات را در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه کنیم.

مدیر دفتر هوشمند سازی و داده کاوی راه آهن همچنین در خصوص بیشترین مراجعه به خدمات راه آهن گفت: راه آهن روند الکترونیکی شدن را زود شروع کرد و بیشترین تعامل را با ذی نفعان داشته است. در حال حاضر نیز بیشترین ارتباطی که با مردم داریم در بخش رسیدگی به شکایات است که به سرعت انجام می شود.

نظر شما