شناسهٔ خبر: 6400911 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

جشن و شادمانی مردم کرمانشاه از موفقیت کشورمان در مذاکرات هسته ای

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - هزاران نفر از مردم کرمانشاه سه شنبه شب بعد از افطار با حضور در خیابان های سطح این شهر از موفقیت کشورمان در مذاکرات با 1+5 ابراز شادمانی کردند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی هدانا (HODANA.IR):

به گزارش خبرنگار ایرنا تعداد زیادی از مردم کرمانشاه با سردادن شعارهایی موفقیت تیم هسته ای کشورمان را در مذاکرات هسته ای جشن گرفتند.

مردم کرمانشاه در بلوار نوبهار، سی متری دوم، میدان مرکزی و خیابان برق کرمانشاه به صورت خودش جوش حضور یافته و در گروه های کوچک و بزرگ به ابراز شادمانی پرداختند.

شرکت کنندگان در این جشن مردمی که اکثر آن ها را جوانان و نوجوانان تشکیل می دادند با سردادن شعارهای روحانی تشکر تشکر، روحانی دوست داریم، ظریف تشکر تشکر، ظریف امیرکبیر ایران، ظریف قهرمان ماست و ای یار دبستانی من از دولت تدبیر و امید برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای قدردانی کردند.

سرنشینان خودروها نیز با به صدا درآوردن بوق ماشین های خود و تکان دادن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران شادمانی خود را در این جشن بزرگ ملی این گونه نشان دادند.

پخش آهنگ های کردی و حماسی در سطح خیابان ها و محلات و پخش شیرینی توسط مردم حال و هوای خاصی به جشن مردم کرمانشاه داده است.

هم اکنون ( ساعت 24 ) اکثر خیابان ها و محلات منطقه 22 بهمن کرمانشاه مملو از جمعیت شادمان است.

براساس گزارش خبرنگاران ایرنا مردم دیگر مناطق کرمانشاه نیز از دستاوردهای مذاکرات هسته ای ابراز خوشحالی کردند.

8066

برچسب‌ها:

نظر شما