شناسهٔ خبر: 6392959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گزارش خبری؛

ترسیم میهن دوستی در بزرگراه خلیج فارس/سیستان و بلوچستان شاد شد

زاهدان-با اعلام رسمی به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای بین ایران و کشورهای عضو گروه ۱+ ۵ در خصوص پرونده هسته ای، موج شادی مردم در سیستان و بلوچستان به ویژه زاهدان در بزرگراه خلیج فارس به راه افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، توافق هسته ای بهانه ای بود برای شادمانی مردمان بزرگترین استان کشور تا در شب ۲۷ روز از گذر از ماه مهمانی خدا به خیابان ها آمده و برای ساعتی به جشن و شادمانی این توفیق نظام مشغول شوند.

طبق روال همیشه خیابان دانشگاه زاهدان بار دیگر در اذهان خاطره انگیز شد، این بار به واسطه پیروزی نظام، نظامی که همواره در صحنه های مختلف در دفاع از مردمش، نقش آفرینی می کند.

مردم زاهدان شامگاه گذشته آمدند تا همصدا با سخن رهبری معظم به تیم مذاکره کننده هسته ای خسته نباشید بگویند....

سر دادن شعار اسرائیل اسرائیل تسلیت تسلیت تبیین کننده نبوغ والای این مردمان با بصیرت است، مردمانی که بارها و بارها در دفاع از کیان جمهوری اسلامی نقش آفرین ایثار، مقاومت و صبوری بوده اند.

ساعت ۲۲ شب سه شنبه جمع کثیری از جوانان با اجتماع در خیابان دانشگاه حد فاصل تقاطع معلم تا میدان دکتر حسابی، پیروزی دیگر نظام جمهوری اسلامی ایران را در جریان مذاکره با اعضای گروه  ۱+۵ را جشن گرفتند.

هر کس به نوعی در آن ترافیک حاکم بر خیابان دانشگاه خوشحالی می کرد، یک گروه سوار بر ماشین و بوق زنان، یک گروه پرچم به دست در کنار خیابان، یک گروه هم با سردادن جانم فدای ایران بار دیگر عشق و علاقه خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.
 

جشن صلح در زاهدان


ترسیم میهن دوستی در بزرگراه خلیج همیشه فارس

گزارش خبرنگار مهر از سطح شهر زاهدان نیز حاکی است جمع زیادی از شهروندان زاهدانی میعادگاه همیشگی این دیار یعنی پارک ملت را برای تجمع و شادمانی انتخاب کردند، مردم با حضور در بزرگراه خلیج فارس این محور مواصلاتی وصل شده به پارک ملت، به ابراز شادمانی و خوشحالی مشغول هستند.

این افراد با در دست داشتن پرچم های سه رنگ ایران و سردادن شعارهای 'وطنم ایران، پاینده باد ' مشغول شادمانی و خوشحالی هستند و  بار دیگر بر بزرگراه خلیج فارس صحنه عشق و دلداگی به وطن را ترسیم کردند.

جشن صلح در زاهدان
 

نیروی انتظامی تشکر تشکر

سردادن شعار نیروی انتظامی تشکر تشکر که به واسطه تلاش این نیروها در ایجاد نظم و امنیت بود را می توان از حاشیه های جالب این جشن در زاهدان دانست.

ناجا، از اذان مغرب با آماده باش تیم های پلیس راه، راهور و انتظامی، برگزاری مطلوب و در اوج آرامش جشن را برای مردم دنبال می کند که این تلاش ها از دید مردم پنهان نماند و آنان نیز فریاد زدند نیروی انتظامی تشکر تشکر.

این فریاد مردم لبخند را به ماموران هدیه کرد و به گفته یکی از افسران با شادی ملت ما هم شادیم و امیدواریم همواره مردمان این دیار جنوب شرقی شاد بمانند.

نظر شما