شناسهٔ خبر: 63994858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رویداد ملی همنا گامی مهم در توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: رویداد همنا (هم افزایی مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان) گامی مهم در آموزش و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد جوان است.

صاحب‌خبر -

محمدعلی رستمی گفت: هدف از برگزاری رویداد ملی "همنا"، دانش افزایی و ارتقای مهارت‌های عمومی سمن‌ها است و نشستی کاربردی جهت ارتقای کیفیت آموزش محسوب می‌شود.

او ضمن دعوت از تمام سازمان‌های مردم نهاد جوان استان در این رویداد افزود: بیست و سومین رویداد ملی همنا ۲۲ آذرماه با حضور دبیران سمن‌ها و تشکل‌های استان و مدیران کل ستادی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اهواز برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: در این رویداد مباحثی همچون آشنایی با قوانین و مقرارت سمن‌ها و روش‌های جذب و مدیریت منابع مالی در سمن‌های جوانان برنامه‌ریزی شده است.

آقای رستمی گفت: گفت و گوی بدون واسطه سمن‌ها با مدیران ستادی معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و شناسایی مشکلات و دغدغه‌های جوانان از دیگر اهداف برگزاری این رویداد خواهد بود.

او می‌گوید: سازمان‌های مردم‌نهاد ظرفیتی برای توانمندسازی جوانان بوده و از این طریق می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و سیاستگذاری‌ها اثرگذار باشند.

بر اساس این گزارش بیش از صد سمن جوان در استان خوزستان فعالیت می‌کنند.

نظر شما