شناسهٔ خبر: 63992111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعزام رشته‌های تیمی با اولویت کسب نشان برنز به بازی‌های پارالمپیک پاریس

دویست و چهاردهمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک، اعزام ورزشکاران رشته تیمی با احتمال کسب نشان برنز و ورزشکاران زیر ۱۹ سال با اولویت کسب عنوان چهارم را به پارالمپیک پاریس تصویب کرد.

صاحب‌خبر -
اعزام رشته‌های تیمی با اولویت کسب نشان برنز به بازی‌های پارالمپیک پاریس
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صد ا سیما، این نشست به ریاست غفورکارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور کمال جوانمرد دبیراجرایی، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس و مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان کمیته ملی پارالمپیک، سید محمدشروین اسبقیان، محمدرضا مظلومی، هادی رضایی، علی کشفیا، رقیه اله کرمی، مژگان نصیری، امیر ماندگار فرد اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و زهرا نعمتی نماینده ورزشکاران (به صورت وبیناری) و دیگر مدعوین برگزار شد.
 
جوانمرد دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص این نشست گفت: رئیس کمیته ملی پارالمپیک در ابتدای این نشست مصوبات نشست پیشین را بررسی کرد و پس از آن مواردی، چون مباحث مرتبط با برگزاری مجمع عمومی کمیته، بررسی آیین نامه کمیسیون ورزشکاران، بررسی سیاست‌های پارالمپیک پاریس و سایر موارد عنوان و درباره آن بحث و تبادل شد.
 
 وی گفت: از مصوبات این نشست می‌توان به افزوده شدن اعزام ورزشکاران رشته‌های تیمی با احتمال کسب نشان برنز و نیز اعزام ورزشکاران زیر ۱۹ سال با اولویت چهارم به سیاست‌های حمایتی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ اشاره کرد.
 
 دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک خاطر نشان کرد: تغییرات آیین نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک را صادق بیگدلی دبیرکمیسیون ورزشکاران قرائت کرد و مقرر شد به منظور بررسی کارشناسی، کارگروهی تشکیل و آیین نامه در این کارگروه نهایی و اجرایی شود.
­

نظر شما