شناسهٔ خبر: 63991504 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعزام رشته‌های تیمی با اولویت کسب مدال برنز به پارالمپیک پاریس

تهران- ایرنا- هیئت اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در نشستی مقرر کرد که رشته‌های تیمی با اولویت کسب مدال برنز به پارالمپیک پاریس اعزام شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه دوشنبه ایرنا، کمال جوانمرد، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک پس از نشست هیئت اجرایی این کمیته گفت: در ابتدای این نشست مصوبات جلسه قبل توسط رئیس کمیته ملی پارالمپیک مورد بررسی قرار گرفت و پس از آن مواردی چون مباحث مرتبط با برگزاری مجمع عمومی کمیته، بررسی آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران، بررسی سیاست‌های پارالمپیک پاریس و سایر موارد عنوان شد و پیرامون آن بحث و تبادل صورت گرفت.

وی گفت: از مصوبات این نشست می‌توان به اضافه شدن اعزام ورزشکاران رشته‌های تیمی با احتمال کسب مدال برنز و نیز اعزام ورزشکاران زیر ۱۹ سال با اولویت چهارم به سیاست‌های حمایتی کمیته ملی پارالمپیک در خصوص بازی‌های پاریس ۲۰۲۴ اشاره کرد.

دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک اضافه کرد: همچنین تغییرات آیین‌نامه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک توسط صادق بیگدلی دبیر کمیسیون ورزشکاران قرائت و مقرر شد به منظور بررسی کارشناسی، کارگروهی تشکیل شده و آیین‌نامه توسط این کارگروه نهایی و اجرایی شود.

نظر شما