شناسهٔ خبر: 63989929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کسب رتبه برتر استانداری مازندران در پژوهش و نوآوری

استانداری مازندران در امر پژوهش و نوآوری در میان استانداری‌های سراسر کشور به عنوان یکی از چهار استانداری برتر معرفی شد. ‎

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، روابط عمومی استانداری اعلام کرد: وزارت کشور هر ساله براساس تفاهم نامه با وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ارزیابی استانداری‌های سراسر کشور در حوزه پژوهش کرد، براساس ارزیابی ها؛ استانداری‌های مازندران، آذربایجان شرقی، البرز و لرستان به عنوان استانداری‌های برتر در سال ۱۴۰۲ انتخاب شدند.

مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور طی نامه‌ای به استانداری مازندران خطاب به سید محمود حسینی پور، استاندار و رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری مازندران کسب این عنوان را به استانداری این استان اعلام کرد.

براساس اعلام مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور مراسم هفته پژوهش با حضور وزرای کشور و علوم، تحقیقات و فناوری برای تجلیل از استانداری‌های برتر در حوزه پژوهش در تهران برگزار می‌شود.

استانداری مازندران پارسال رتبه نخست پژوهش و نوآوری را در میان استانداری‌های سراسر کشور کسب کرد و در بیست و سومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران از سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار برتر تجلیل شد.

انتخاب استانداری مازندران به عنوان رتبه نخست کشور در حوزه پژوهش و نوآوری، براساس ارزیابی عملکرد یکساله معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری در حوزه پژوهش و ساماندهی اعتبارات پژوهشی از سوی وزارت کشور و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بود.

نظر شما