شناسهٔ خبر: 63989066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تصادف مرگبار در سرپل ذهاب/ ۲ نفر جان باختند

محبوبه علی آقایی

سرپرست پلیس راه استان کرمانشاه از تصادف مرگبار در محور سرپل ذهاب به دشت ذهاب خبر داد و گفت: در این حادثه دو نفر فوت کرده و سه نفر مصدوم شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گزارش یک مورد حادثه فوتی در ساعت ۱۲:۵۰ امروز(۲۰ آذر) اظهار کرد: در این حادثه که در محور سرپل ذهاب به سمت دشت ذهاب، بعد از روستای "زرین چوب" رخ داد، دو خودرو پراید و پژو ۲۰۶ با یکدیگر به صورت رخ به رخ برخورد داشتند.

وی افزود: در این حادثه خودروی پراید به دلیل انحراف به چپ به صورت رخ به رخ با خودروی پژو برخورد می کند که متاسفانه در این حادثه راننده و سرنشین جلویی پراید در دم جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر سرنشین پژو ۲۰۶ هم در این حادثه مصدوم شدند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با بیان اینکه حوادث تلخ تنها به علت عدم رعایت قوانین رخ می دهد، گفت: بارها در خصوص رعایت سرعت مطمئنه و عدم انحراف به چپ تذکر داده‌ایم، اما برخی رانندگان بازهم نسبت به این مسئله بی توجه بوده و این حوادث تلخ را رقم می زنند.

زارع گفت: توصیه این است که رانندگان سرعت خود را با توجه به وضعیت جاده تنظیم کنند، یعنی در جاده ای که دو طرفه است باید با سرعت کمتری رانندگی کرده و از هرگونه سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ اجتناب کنند.

دکتر مسعود قلعه سفیدی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم از اعزام سه نفر مصدوم این حادثه به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب خبر داد.

انتهای پیام

نظر شما