شناسهٔ خبر: 63988445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۳۵ زمین ورزشی در مناطق محروم استان اردبیل احداث می‌شود

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بالغ بر ۳۵ زمین ورزشی در مناطق محروم استان اردبیل با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان احداث می‌شود. معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: بالغ بر ۳۵ زمین ورزشی در مناطق محروم استان اردبیل با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان احداث می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا؛ اکبر دهقانی‌نیا ظهر دوشنبه در آیین توزیع و ارسال کاروان تجهیزات فرهنگی و ورزشی به استان اردبیل، از احداث بالغ بر ۳۵ زمین ورزشی در مناطق محروم استان با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

وی توجه ویژه به مناطق محروم را جز برنامه‌ها و دغدغه‌های آموزش و پرورش استان دانسته و نگاه ویژه به مدارس حاشیه و لازم‌التوجه را مصداق باقیات و صالحات توصیف کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش اردبیل تصریح کرد: استعدادهای ویژه و نهفته بیشمار در زمینه‌های گوناگون در بین دانش‌آموزان مناطق محروم وجود دارد که در صورت توجه و کشف می‌توانند به سرمایه‌های ملی و حتی جهانی تبدیل شوند.

در این مراسم دبیر قرارگاه جهادی استان اردبیل نیز با اشاره به اهمیت نشاط‌بخشی و رفع محرومیت از چهره مدارس مناطق و محلات لازم‌التوجه گفت: ظرفیت‌های ناب و بزرگی در قرارگاه جهادی وجود دارد که باید شناسایی و به درستی در این مسیر فعال شود.

غفور حضوری افزود: مدرسه به عنوان کانون تربیت محله یکی از ارکان ستاد پیشرفت و توسعه اجتماع‌محور شناخته می‌شود و با ارتقای ظرفیت‌های آموزشی، تربیتی و فیزیکی در مدارس، زمینه برای تحقق این موضوع هموار می‌شود.

 در ادامه این آیین وسایل و تجهیزات ورزشی و فرهنگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال تهیه شده با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری، بهزیستی، دبیرخانه مبارزه با مواد مخدر، کمیته امداد امام (ره)، علوم پزشکی و… به مدارس مناطق محروم استان اردبیل ارسال شد.

نظر شما