شناسهٔ خبر: 63987549 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

سردار شادمانی: اشراف کامل بر اطلاعات آمریکا و اسرائیل داریم

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: از آمریکای جنایتکار گرفته تا صهیونیسم ‌و تروریست‌ها هرگز چشم طمع به خاک ایران نداشته باشند و این خیال را در ذهن خود نپرورانند که قصد تجاوز به مرزها را داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز،‌ سردار علی شادمانی در حاشیه رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاهبا اشاره به اینکه رزمایش‌ها به تناسب مأموریت یگان‌ها اهداف مختلفی دارند اظهار داشت: در غرب کشور با تهدیدات امنیتی مواجه هستیم و آمریکای جنایتکار نیز داعش را در اختیار خود نگه داشته است و ضمن اینکه امنیت کشور دوست و برادر ما در عراق را به چالش می‌کشد همچنان برآورد ما این است که کشورمان از طریق این عناصر تهدید می‌شود.

بیشتر بخوانید:

پهپاد جدید ارتش به‌زودی رونمایی خواهد شد

وی با بیان اینکه این رزمایش برای ارزیابی آموزش‌های نیروهایی که در غرب کشور مأموریت دارند برگزار می‌شود عنوان کرد: همچنین مجموعه تجهیزات و سامانه‌های پشتیبانی اعم از پشتیبانی آتش و سایر عناصر قدرت نیروها که با رویکرد نوآورانه در حال تولید هستند و در سازمانشان ساماندهی می‌شوند در این رزمایش‌ها آزمایش می‌شوند.

شادمانی گفت: به جهت وجود تکنولوژی‌های نو طرح‌های عملیات از طریق دشمنان نیز در حال نو شدن است و فرماندهان قدرت طرح‌ریزی را به تناسب تجهیزات و طرح‌های عملیاتی باید تمرین کنند و این موارد مجموعه اهدافی است که فرماندهان برای تمرین در شرایط رزمایش طراحی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در این رزمایش با همت نیروی زمینی عزیز و مقتدر سپاه پاسداران با محوریت و فرماندهی قرارگاه نجف اشرف انجام می‌شود افزود: این رزمایش در جغرافیایی در یکی از نقاط مرزی انتخاب شده که احتمال ورود عناصر ضدانقلاب، معاند و تروریست‌ها از این جغرافیا متصور است؛ بنابراین این جغرافیا باید خوب شناسایی و طرح‌ریزی شود و یگان‌هایی که در این جغرافیا مأموریت دارند به مأموریت خود آشنا شوند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: آنچه تاکنون عاید ما شده این است که مراحل اشراف بر دشمن و عناصر داعش به خوبی انجام شده و مشخص شد مسئولان اطلاعاتی ما اشراف کامل بر عناصر دشمن دارند و جغرافیایی که انتخاب شده متناسب با مأموریت یگان‌ها و اهداف دشمن است.

شادمانی افزود: مراحل آماده‌سازی یگان‌ها، روحیه کارکنان و تجهیزات آن‌ها عالی است و از صبح که دقت داشتیم در عملیات پهپادها و عملیات نیروهای تک ور و کاربرد تجهیزات نمره خوبی را به دست آورده‌اند.

وی بیان کرد: اکنون نیز تانک‌ها و ادوات زرهی با توپخانه در حال اجرای مأموریت هستند و ارزیابی کلی ما این است که این رزمایش موفق خواهد بود و حتماَ پیام آن برای دشمن ویژه و خاص است و متوجه می‌شوند این کشور اسلامی کشور امام زمان(عج) است.

شادمانی گفت: مردمی که ولایتمدار هستند و تحت توجهات ائمه(ع) زندگی می‌کنند به صف دشمن اجازه نخواهد داد به این سرزمین مقدس تجاوز کنند و همیشه در مقابل هر دشمنی آماده هستند و از آمریکای جنایتکار گرفته تا صهیونیسم جهانی و تروریست‌هایی که از دامن آن‌ها پرورش یافته‌اند هرگز چشم طمع به خاک ما نداشته باشند و این خیال را در ذهن خود نپرورانند که قصد تجاوز به مرزها را داشته باشند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) عنوان کرد: امید داریم این امنیتی که در سایه مجاهدت‌ها به دست آمده همچنان باقی بماند و مردم ما و منطقه و کشورهای اسلامی در این امنیت و آرامش به سر ببرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما