شناسهٔ خبر: 63984442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تیر دشمنان برای تفرقه‌افکنی در ایران به سنگ خورد

فرمانده‌کل انتظامی کشور گفت: دشمنان می‌خواستند شیعه را در برابر سنی و کرد و فارس را در مقابل ترک قرار دهند ولی تیرشان به سنگ‌ خورد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رادان فرمانده‌کل انتظامی کشور، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت ۷۹۸ شهید انتظامی و مرزبانی آذربایجان‌غربی با اشاره به مکتب و منش شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: شهدا به ما یاد دادند اگر میخواهیم در تاریخ جاودانه باشیم باید گوش به فرمان ولی جامعه داشته باشیم.

وی افزود: شهدا به ما آموختند که بدون امام و بدون مکتب نمی‌توان کاری به سرانجام رساند و این شعر در بین شهدا معروف بود که خطاب با امام امت می‌گفتند؛ حاشا که به جز حرف تو حرفی نزنیم، این حنجره ارزانی فریاد تو باد.

سردار رادان گفت: شهدای ما نشان دادند که چگونه می‌توان آمریکا و دشمنان این انقلاب را ذلیل کرد.

وی ادامه داد: وقتی امتی فرهنگ و روحیه شهدا را پیدا کرد، می‌شود رزمندگان مظلوم اما مقتدر فلسطینی که توانستند هیبت نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را با خاک یکسان کنند.

فرمانده‌کل انتظامی کشور با بیان اینکه روزی در گوشه و کنار استان آذربایجان‌غربی شاهد درگیری‌ رزمندگان اسلام با گروهک های تجزیه طلب بودیم، عنوان کرد: امروز به برکت خون پاک شهدا و وحدت بین شیعه و سنی و کرد و ترک و فارس، استان آذربایجان‌غربی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور است.

وی با اشاره به نقشه دشمن در فتنه‌ انگیزی و اختلاف افکنی در این استان، گفت: دشمنان می‌خواستند شیعه را در برابر سنی و کرد و فارس را در مقابل ترک قرار دهند ولی تیرشان به سنگ‌خورد و دیدیم که پیشمرگان مسلمان کرد چگونه با برادران شیعه خود در یک سنگر، خونشان خاک این دیار را قداست بخشید.

سردار رادان در پایان بیان داشت: همه ما به نوعی به شهدا وصل هستیم و این اثر وجودی شهداست که مردم ایران را در مسیر انقلاب اسلامی نگه داشته است.

پایان پیام

نظر شما