شناسهٔ خبر: 63984166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اجرای طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی در بخش معدنی

رییس اداره آموزش، پژوهش وفناوری اداره کل صمت استان بوشهر از اجرای طرح فاجد به‌منظور توانمندسازی فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی در بخش‌های معدنی و صنایع مربوط در استان بوشهر خبر داد.

صاحب‌خبر -

اجرای طرح توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی در بخش معدنی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، یونس صالحی افزود: علاقه‌مندان و فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی در رشته‌های مربوط با بخش معدن و صنایع معدنی به‌منظور بهره‌مندی از مزایای این طرح می‌توانند به سامانه ساتنم به نشانی اینترنتی https://satnam.imidro.gov.ir:۴۴۴۳ مراجعه کرده و نسبت‌به ثبت نام درخواست خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی و یا بالاتر در رشته‌های زمین شناسی (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی معدن (کلیه گرایش‌ها)، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، شیمی، مهندسی متالورژی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و انرژی، مهندسی عمران و ژئوفیزیک (همه گرایش‌ها به‌جز زلزله) و بهداشت حرفه‌ای و ایمنی، از پذیرفته شدگان خواهند بود.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بیان کرد: در طرح فاجد کمک هزینه پرداختی برای کارورز براساس حداقل دستمزد مورد تایید وزارت کار در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن از سوی بنگاه‌های پذیرنده و ۵۰درصد دیگر از سوی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تامین اعتبار خواهد شد.

صالحی با بیان این‌که یکی از اهداف این طرح آشنایی فارغ التحصیلان از نزدیک با محیط کار و شرایط حاکم برآن است، اضافه کرد: پذیرفته شدگان طرح یاد شده تحت عنوان کارورز به واحد‌های پذیرنده مربوط در بخش معدن و صنایع معدنی معرفی و به مدت ۱۱ ماه مشغول به‌کار خواهند شد.

نظر شما