شناسهٔ خبر: 63980347 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خطیر: استقلال بابت زنده‌یاد محمود مشحون به خود می‌بالد

مدیرعامل باشگاه استقلال با صدور پیامی، درگذشت محمود مشحون، رییس اسبق فدراسیون بسکتبال ایران را به خانواده محترم مشحون، جامعه بسکتبال و هواداران استقلال تسلیت گفت. مدیرعامل باشگاه استقلال با صدور پیامی، درگذشت محمود مشحون، رییس اسبق فدراسیون بسکتبال ایران را به خانواده محترم مشحون، جامعه بسکتبال و هواداران استقلال تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا، در پیام علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال آمده است:

«خبر درگذشت رییس اسبق فدراسیون بسکتبال ایران ما را هم درست مثل خانواده محترم مشحون و جامعه ورزش کشور متاثر کرد. زنده‌یاد محمود مشحون، جدا از خدمات ارزنده‌ای که در جایگاه ریاست فدراسیون بسکتبال به ورزش ایران داشت و زمینه‌ساز کشف و پرورش ستاره‌های بین‌المللی بسکتبال ایران شد، در دوران ورزشی خود یکی از ارکان اصلی تیم بسکتبال استقلال بود و خانواده بزرگ استقلال، از این که چنین ستاره تابناکی داشته، به خود می‌بالد. یاد این مدیر اخلاق‌مدار، ورزشکار قهرمان و استقلالی شریف را گرامی می‌داریم و بی‌تعارف معتقدم بدون تردید نام زنده‌یاد محمود مشحون تا ابد در ورزش ایران جاودانه می‌ماند. قهرمانی‌های بسکتبال ایران در سطح قاره آسیا در دوران ریاست پربار ایشان و مرام پهلوانی ایشان که از لحاظ اخلاقی زبان‌زد همگان بود، فراموش شدنی نیست.

هیات مدیره، مدیران، معاونین، پرسنل باشگاه استقلال و همچنین کادرفنی، سرپرستی، بازیکنان و تمامی اعضای تیم استقلال هم درگذشت زنده‌یاد محمود مشحون را به خانواده محترم مشحون و جامعه بسکتبال و هواداران استقلال تسلیت می‌گویند و برای آن مرحوم از درگاه ایزد منان، آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزو می‌کنند.»

انتهای پیام/

نظر شما