شناسهٔ خبر: 63979989 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واریز بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان سود مجامع به حساب سهامداران

بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان سود توسط سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از طریق اطلاعات سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جزییات واریز سود سهامداران در دومین هفته از آذر ماه سال جاری حاکی از آن است که ۹ ناشر سود جاری و سنواتی ۹۵۲ هزار و ۲۱۶ سهامدار را که شامل ۷۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان می‌شود را با حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کرده اند.

واریز سود جاری ۴ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته دوم آذر ماه امسال، ۴ شرکت «صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شیرو گوشت زاگرس شهرکرد، گروه سرمایه گذاری وتوسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس و ایران مرینوس» سود جاری ۳۸۴ هزار و ۱۹۸ سهامدار که شامل ۶۱۰ میلیارد و ۲۷۷ میلیون تومان می‌شود را از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

آمار واریز سود سنواتی ۵ شرکت

این گزارش می‌افزاید: در هفته دوم آذر ماه امسال، ۵ ناشر «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، کاشی سعدی، لیزینگ رازی (سهامی‌عام)، شیرپاستوریزه پگاه گیلان و موتورسازان تراکتورسازی ایران» سود سنواتی ۵۶۸ هزار و ۱۸ سهامدار که شامل ۱۲۱ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان می‌شود را توسط سمات و از طریق سامانه سجام واریز کرده‌اند.

نظر شما