شناسهٔ خبر: 63978590 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دردانشگاه صنعتی سیرجان

گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش

به مناست هفته پژوهش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری با حضورمعاون وزیر علوم دردانشگاه صنعتی سیرجان گشایش یافت .

صاحب‌خبر -

گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان،به گفته محمود آبادی رییس دانشگاه صنعتی سیرجان در این نمایشگاه دستاوردهای دانشگاهی و صنعتی معادن منطقه و بخش های صنایع منطقه ویژه اقتصادی و شرکت فناور و دانش بنیان وهمچنین آموزش و پرورش و تحقیقات دانشجویی و دانش آموزی در 15 غرفه استان محصولات و دستاوردهای خود را در حوزه‌های مختلف در معرض بازدید علاقه مندان قرارداده اند.
آقای زمانیان معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران هم در حاشیه این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاهها امیدوار کننده است و امروز جونان این مرزو بوم و شهرستان خودشان به دنبال طرح های پژوهشی هستند که می تواند   هدایت شغلی و انتخاب مسیر کاری دانشجویان را مشخص کند.

وی افزود:یکی از هدف‌های ثانویه در تمام دوره‌های نمایشگاه هفته پژوهش ایجاد فضاهای رقابتی به منظور توسعه مهارت‌های فردی دانشجویان و اساتید است که متناسب با شعار سال توجه به محصولات و رشد تولید در تمام برنامه های هفته پژوهش مورد توجه قرار گرفته شده است.

جوانان و دانشجویان شرکت کننده نیز در این نمایشگاه در مصاحبه های متعدد گفتند: مشکلات واحدهای فناور تامین فضای مناسب شامل فضای کارگاهی، آزمایشگاهی و دفتر کار است که به عنوان یک اولویت باید مورد نظر قرارگیرد دارد

نظر شما