شناسهٔ خبر: 63961676 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

زخمی شدن مدیرکل داروخانه‌های غزه به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

نبرد شدید در مجاورت اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و تیراندازی تک تیراندازان اشغالگر، به مجروح شدن مدیرکل اداره داروخانه‌های وزارت بهداشت غزه انجامید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، وزارت بهداشت غزه طی بیانیه‌ای از زخمی شدن «اشرف ابومهادی»، مدیرکل اداره داروخانه‌های وزرات بهداشت غزه در جریان تأمین نیاز‌های دارویی بیمارستان‌های نوار غزه با گلوله تک تیراندازان ارتش اشغالگران خبر داد.

در بیانیه وزارت بهداشت غزه آمده است که تک تیراندازان رژیم صهیونیستی دکتر اشرف ابومهدی، مدیرکل اداره داروخانه‌های وزارت بهداشت غزه را در حالی که قصد داشت جهت تهیه دارو‌های مورد نیاز بیماران مجتمع پزشکی الشفاء، بیمارستان عربی الاهلی و برخی مراکز بهداشتی در غزه خود را به انبار‌های دارویی وزارت بهداشت غزه برساند، هدف قرار دادند.»

این بیانیه افزود: دکتر اشرف ابومهادی به محض رسیدن به انبار‌های دارویی، تک تیراندازان اشغالگران در کمینی در نزدیکی آنان وی و راننده خودروی وزارت بهداشت به همراه نفر دیگری به ضرب گلوله مجروح کردند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نیرو‌های اشغالگر همچنین در تکمیل جنایت خود به سمت آمبولانسی که برای انتقال آنان حاضر شده بود نیز هدف قرار دادند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما